شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الباسلام حاجی صادقی

 حوزه / نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن با فشارها و بدعمل کردن مدیران نالایق، منفعل و چشم به دست کدخدا داشته به ویژه در یک دهه اخیر، بزرگترین ظلم ها را در حق انقلاب روا داشته است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی، ظهر امروز در گردهمایی علمداران بصیرت و جهاد روحانیون استان قزوین که در سالن اجتماعات مسجدالنبی (ص) برگزار شد، گفت:  یکی از الزامات پاسداری و حفاظت از انقلاب به گونه ای که هم امنیت را تامین کند، هم دشمن را از حمله و تجاوز باز بدارد و هم عزت ما را حفظ کند این است که قوی باشیم؛ یعنی مولفه اصلی عزت و امنیت و شکست دشمن، قدرت است.

وی تصریح کرد: دشمنان انقلاب قطعا می دانند که انقلاب طی چهل سال پیشرفت کرده و لذا این پایداری انقلاب موجب مرگ غرب می شود و با وجود انقلاب اسلامی مرگ تدریجی دشمنان قطعی است. لذا به این نتیجه رسیده اند که باید عامل حفاظت کننده انقلاب را که فتنه را به فرصت، جنگ را به دفاع مقدس و فشار اقتصادی را به تولید تبدیل می کند یعنی  مردم را از انقلاب بگیرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه اظهار کرد: دشمن با فشارها و  بدعمل کردن مدیران نالایق، منفعل و چشم به دست کدخدا داشته به ویژه در یک دهه اخیر، بزرگترین ظلم ها را در حق انقلاب روا داشته است.

وی خاطرنشان کرد: مدیرانی که مردم را نسبت به دفاع از ارزش های انقلاب نا امید و حداقل نگران کرده اند. یکی از مشکلات کشور این است که اقتصاد از غرب گرفته شده نه از دین؛ دشمن می گوید باید انگیزه و مشارکت و روحیه جهادی مردم را ضعیف کنیم تا انگیزه ای برای ایثار در انقلاب نداشته باشند.

حاجی صادقی ادامه داد: دشمن می داند موتور انقلاب روشن است و مقام معظم رهبری سکاندار انقلاب است، اما آنچه این موتور را روشن نگه می دارد، مردم هستند، لذا به دنبال آن است که سوخت انقلاب را بگیرد تا نظام جمهوری اسلامی را سرکوب کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: ملت ایران با حضور حماسی در انتخابات ۲۸ خرداد، نمایشی بزرگ از اتحاد، وفاق، وحدت و همبستگی ملی را در معرض قضاوت جهانیان قرار خواهد داد.

وی اظهار کرد: بی تردید رئیس جمهور منتخب، رئیس جمهور  همه مردم ایران است و ضروری است به مطالبات همه مردم توجه جدی کند.

 نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انسان ضعیف و جامعه ضعیف محکوم به پذیرش ذلت، بردگی و مرگ است و اگر قوی نباشیم دشمن اراده ما را تهدید می کند و یکی از بزرگترین استراتژی های دشمن این است که ما را ضعیف کند.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha