جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
انتخابات

نشست «انتخابات ۱۴۰۰، مشارکت حداکثری» توسط شورای مرکزی کرسی های آزاداندیشی و نظریه پردازی حوزه علمیه اصفهان و دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان ویژه طلاب، روحانیون و عموم علاقه مندان به صورت آنلاین برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام محمد جواد شفیعیان، دبیر شورای مرکزی کرسی های آزاداندیشی و نظریه پردازی حوزه های علمیه اصفهان اظهار داشت: حضور قدرتمندانه‌ و حدّاکثری ملت ایران مطالبه رهبری است که با یاری پروردگار با تحقق آن باعث یأس دشمنان اسلام خواهد شد.

وی افزود: طلاب و مبلغان برای دعوت پرشور مردم در پای صندوق های رأی، وظیفه ای دینی برعهده دارند که از این جهت برای تبیین این موضوع، معاونت پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با دعوت از حجت الاسلام علیرضا باطنی، جانشین مدیر حوزه های علمیه اصفهان و عضو شورای مرکزی کرسی های آزاداندیشی حوزه های علمیه اصفهان، نشست آنلاین «انتخابات ۱۴۰۰، مشارکت حداکثری» را برگزار خواهد کرد.

دبیر شورای مرکزی کرسی های آزاداندیشی و نظریه پردازی حوزه های علمیه اصفهان با بیان این که این نشست آنلاین روزهای یکشنبه ۲۳ و چهارشنبه ۲۶ خرداد ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۲ برگزار می شود، گفت: عموم علاقه مندان می توانند از طریق نشانی dte.bz/۱۰۰۱  و همچنین تلویزیون اینترنتی اپلیکیشن روزبرگ که از طریق نشانی dte.bz/rooz قابل دریافت می‌باشد، در این جلسه شرکت نمایند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha