سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
با حضور امیر دریادار سیاری انجام شد

حوزه/ مرکز پایش سلامت و واکسیناسیون کرونا از سوی هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در تهران افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، مرکز پایش سلامت و واکسیناسیون کرونا با حضور امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش، دکتر «ایرج حریرچی» معاون وزیر بهداشت، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ دوم خلبان «یوسف قربانی» فرمانده هوانیروز ارتش در تهران افتتاح شد.

این مرکز با ظرفیت ۱۰۰ تختخواب و مجهز به تجهیزات درمانی در حوزه کرونا به همت هوانیروز ارتش در منطقه لویزان ایجاد شده است.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مراسم، با اشاره به نقش نیروی زمینی در مقابله با ویروس کرونا گفت: نیروی زمینی محوری از آغازین روزهای شیوع کرونا با قدرت وارد عرصه شد و با غربالگری، ضدعفونی معابر، ایجاد نقاهتگاه‌ها و پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان‌های تحت پوشش، بار دیگر شعار «ارتش فدای ملت» را به ظهور رساند.

وی افزود: ارتش پس از ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح به سرعت قرارگاه پدافند زیستی را تشکیل داد و ۲۸ بیمارستان را در خدمت بهداشت و درمان کشور قرار داد؛ ارتش همچنین بیمارستان هاجر را به این موضوع اختصاص داده و ۱۲ هزار کادر پزشکی را در این رابطه به خدمت گرفته است.

امیر سرتیپ حیدری اضافه کرد: نیروی زمینی در ۱۲ استان نقاهتگاه ایجاد کرده و هشت شهید مدافع سلامت را نیز در طول خدمت‌رسانی تقدیم نظام سلامت کشور کرده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش عنوان کرد: الحمدلله با تلاش‌های صورت گرفته امروز مرکز واکسیناسیون با دست باکفایت دریادار «سیاری» افتتاح شد و امیدواریم این مرکز اولین مرکزی باشد که واکسن ایرانی در آن تزریق می‌شود.

وی در ادامه  با اشاره به انتخابات پیش رو،  گفت: نیروی زمینی ارتش برای برگزاری انتخاباتی گسترده و پرشور، تمامی ظرفیت‌های لازم را پای کار خواهد آورد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه در این انتخابات نیز همچون گذشته لبیک‌گوی رهبر معظم انقلاب اسلامی خواهیم بود، افزود: یگان‌های بالگردی ما از آمادگی کامل برای حمایت و پشتیبانی از برگزاری انتخابات برخوردارند و همچنین دیگر نیروهای ما در مرزها امنیت کشور را تأمین می‌کنند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha