جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیر حوزه علمیه قزوین

حوزه / مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: حوزه علمیه قزوین و بنیاد نخبگان بیش از پیش نیازمند همکاری و همیاری در همه فعالیت های مختلف است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا ظهر امروز در نشستی با مدیر و کارکنان بنیاد نخبگان استان قزوین گفت: حوزه علمیه قزوین  با نهادهای مختلف استان، تفاهم نامه هایی امضاء کرده که بیشتر آنها به مرحله اجرا در آمده است.

وی خاطرنشان کرد:چه خوب است که وقتی این تفاهم نامه ها از سوی دونهاد به امضاء می رسد، دو طرف باید به نوعی تعهد داشته که این مصوبات به مرحله اجرا در آمده و از حالت تشریفات خارج گردد.

تفاهم نامه حوزه علمیه قزوین و بنیاد نخبگان امضاء شد

مدیر حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: در گذشته حوزه علمیه قزوین ارتباط چندان مناسبی با مراکز علمی و دانشگاهها نداشت و این مسئله زیبنده نبود، ولی امیدواریم این نشست ها و همکاری ها در عرصه های مختلف بیش از پیش تداوم داشته باشد.

وی ادامه داد: با توجه به شناختی که از طلاب و اساتید حوزه های علمیه استان داریم در بین آنان نیروهای مستعد آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی به خوبی یافت می‌شود که بعد از مرحله شناسایی و هدایت آنان، می توانند در اجتماعات نخبگانی در فضای عمومی استان و حتی کشور اثرگذار باشند

مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: حوزه علمیه قزوین و بنیاد نخبگان بیش از پیش نیازمند همکاری و همیاری در همه فعالیتهای مختلف می باشند.

 حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا بیان کرد: مسئولیت پیگیری این تفاهم نامه یا مسئول امور نخبگان حوزه علمیه قزوین و امور بین الملل است.

سپس تفاهم نامه حوزه علمیه قزوین با بنیاد نخبگان به امضا ء رسید.

تفاهم نامه حوزه علمیه قزوین و بنیاد نخبگان امضاء شد

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha