جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، انتخابات ۱۴۰۰ را پیروزی بزرگ ملت در میانه سختی‌ها و ابتلائات کمرشکن دانست و گفت: خدای تعالی را بی‌نهایت سپاس می‌گویم که آزمونی دیگر پدید آورد و در میانه سختی‌ها و ابتلائات کمرشکن و سرزنش‌های بی‌شمار ملامت کنندگان شما را سربلند و پیروز گردانید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در رابطه با حماسه باشکوه مردم خوزستان در انتخابات ۱۴۰۰، اظهارداشت: خدای تعالی را بی‌نهایت سپاس می‌گویم که آزمونی دیگر پدید آورد و در میانه سختی‌ها و ابتلائات کمرشکن و سرزنش‌های بی‌شمار ملامت کنندگان شما را سربلند و پیروز گردانید؛ به همین دلیل از صمیم قلب حرکت ارزشمند شما مردم را قدر می‌دانم و از تک تک مردم مظلوم و مجاهد خوزستان که در این انتخابات شرکت کردند تشکر می‌کنم.

وی، ضمن تبریک این پیروزی بزرگ به رهبر انقلاب و منتخب ملت، گفت: ایشان را به خدمت صادقانه و مجاهدانه برای همه مردم عزت‌مند ایران اسلامی خصوصاً خوزستان توصیه می‌کنم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، در پایان با تقدیر از مجموعه دست اندرکاران انتخابات اعم از اعضای شورای نگهبان و ستاد انتخابات کشور، اظهارداشت: امید دارم که گام‌های اجتماعی و تمدنی ما زمینه‌ساز ظهور حضرت بقیة‌الله الاعظم ارواحنا فداه باشد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha