پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام و المسلمین نادر رنجبر

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان با صدور پیامی از حضور حماسی و باشکوه ملت ایران در انتخابات جمعه ۲۸ خردادماه تقدیر و تجلیل کرد.

حجت الاسلام و المسلمین نادر رنجبر؛ مدیر حوزه علمیه استان کردستان با صدور پیامی از حضور حماسی و باشکوه ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا تقدیر و تجلیل کرد.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اَلْحَمْدُلِلَّهِ عَلی ما اَنْعَمَ وَ لَهُ الشُّکْرُ عَلی ما اَلْهَمَ وَ الثَّناءُ بِما قَدَّمَ (خطبه فدکیه)

بار دیگر حضور پرشکوه ملت سرافراز ایران در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ حماسه کم نظیر دیگری را در شرایط بحرانی و سخت رقم زد.

مردم انقلابی و با بصیرت ایران با حضور آگاهانه و مثال زدنی خود و علیرغم دشمنی های مذبوحانه و تبلیغات سهمگین رسانه‌های مزدور، بار دیگر تلاش‌های آنان را ناکام گذاشتند و با وجود مشکلات معیشتی و بیماریِ فراگیر و ناکارآمدی‌های دلسرد کننده، بزرگی و روشن‌بینی متعهدانه خود را در برابر چشم جهانیان به نمایش گذاشتند.

ضمن سپاس به درگاه الهی و تبریک به محضر مقام معظم رهبری مد ظله العالی و ملت بزرگ ایران و تبریک به منتخب ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری، جناب آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و منتخبین گرامی مردم در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، از همه اقشار مردم شریف استان ولایت مدار کردستان که در این حماسه بزرگ نقش‌آفرینی کردند، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

همچنین از همه طلاب عزیز و مجاهد، مدیران، کادر و اساتید گرانقدر حوزه‌های علمیه استان کردستان و روحانیت متعهد و انقلابی استان که با رهنمودهای بصیرت بخش و تلاش‌های پیگیر در عرصه مشارکت حداکثری مردم خالصانه کوشیدند، نهایت تقدیر و تشکر را داشته و آرزوی خیر و صلاح از درگاه حضرت احدیت برایشان دارم  و این پیروزی افتخار آفرین را به محضر یکایک آنان تبریک می‌گویم.

نادر رنجبر ـ مدیر حوزه علمیه استان کردستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha