پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله سیدمجتبی حسینی

حوزه /نماینده رهبر انقلاب در عراق در پیامی، حماسه آفرینی مردم ایران در انتخابات ۱۴۰۰ که دلبستگی و وفاداری خود را به اسلام، رهبر و سرزمین مقدس ایران اثبات کردند، را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، آیت الله سید مجتبی حسینی، نماینده خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری، در پیامی حضور حماسه آفرین مردم در انتخابات 1400 را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است؛

بسم الله الرحمن الحیم
قال تعالی: ﴿کتب الله لاغلبن انا ورسلی ان الله قوی عزیز﴾

ملت قهرمان ووفادار جمهوری اسلامی ایران
بار دیگر با حماسه أفرینی در انتخابات ۱۴۰۰ دلبستگی و وفاداری خود را به اسلام و رهبر عزیزمان و سرزمین مقدس ایران اثبات نمودید آری این حماسه بزرگ در شرایطی تحقق یافت که دشمنان این نظام الهی، تمام قوای شیطانی خود را بکار گرفتند و به گمان غلط تصور کردند مشکلات اقتصادی واداری وسیاسیِ فرا راه ملت، آنها را از پیمانی که با خدای خود در نگهبانی از انقلاب خمینی عظیم بسته اند وا می دارد غافل از اینکه ملت ما بیدارتر از آنند که راه را گم نموده وبدام ابلیسان بد خواه گرفتار شوند و رهاوردهای بزرگ این انقلاب که در رأس آن استقلال وآزادی و جمهوری اسلامی است را نا دیده بگیرند، آری جمهوری اسلامی ایران یگانه نظامی است که در عصر کنونی بر پای خود ایستاده و به هیچ قدرتی باج نمی دهد و گره مشکلات خود را در درون کشور وبه دست خویش می گشایند. ولطف خداوند را در طول ۴۲ ساله انقلاب به خوبی لمس کرده وبه درگاه او سپاس می نهند.

اینجانب به سهم خود این حماسه بزرگ را به محضر ولی الله اعظم امام زمان عج الله تعالی فرجه ونائب برحقش رهبر عزیزمان امام خامنه ای و عموم آزادگان مخصوصا ملت بزرگ ایران و بالاخص مردم خدا جوی خراسان رضوی تبریک عرض نموده و جهت منتخبان ملت: رئیس جمهور منتخب ومحبوبمان، اعضای جدید مجلس خبرگان و نمایندگان مجالس در سراسرکشور از خداوند منان دوام صحت ومزید توفیق در ادای رسالت های مقرر مسألت می نمایم.

نجف اشرف - سید مجتبی حسینی
نماینده مقام معظم رهبری دام ظله در عراق
نماینده خراسان رضوی در مجلس خبرگان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha