سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
سیدجلال حسینی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران گفت: عملا کارنامه انتخابات ۱۴۰۰ بسته شده است و اکنون ایران اسلامی نیازمند همدلی و تعامل برای رسیدن به قله‌های اقتدار و سربلندی است. امروز ایران اسلامی بیشتر از هر زمان دیگری نیازمند انسجام و همگرایی است.

حجت الاسلام سیدجلال حسینی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان عنوان کرد: ملت ایران این بارهم با بصیرت و دشمن شناسی خود تمام دسیسه های دشمنان را  خنثی و با انتخاب نامزد اصلح و انقلابی امیدی دوباره را در جامعه و کشور زنده کردند.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران گفت: دستگاه تبلیغاتی و رسانه‌ای استکبار جهانی به صورت تمام وقت در حال تبلیغ و نشر اخبار و گزارش‌های کذب و به دور از واقعیت برای ایجاد فضای یاس و ناامیدی در کشور بود، ولی بصیرت ملت ایران بود که در مقابل تمام جهان استکبار و استعمار هوشمندانه ایستاد.

وی با اشاره به رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب درباره ماهیت و تاثیرات انتخابات در کشور، بیان کرد: در انتخابات ۲۸ خرداد بیانات مدبرانه و عالمانه ایشان از یک سو باعث هویدا شدن بسیاری از حقایق گردید و از سوی دیگر زمینه مشارکت حداکثری در این همه‌پرسی را مهیا ساخت.

حجت الاسلام حسینی اظهار کرد: عملا کارنامه انتخابات ۱۴۰۰ بسته شده است و اکنون ایران اسلامی نیازمند همدلی و تعامل برای رسیدن به قله‌های اقتدار و سربلندی است. امروز ایران اسلامی بیشتر از هر زمان دیگری نیازمند انسجام و همگرایی است.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران افزود: انتظار همه ملت ایران به ویژه نخبگان از رئیس جمهور منتخب ایران اسلام آن است که مسیر را برای ورود جوانان به عرصه‌های مدیریتی و علمی باز نماید تا ان‌شاء‌الله دولتی چابک و انقلابی زمام امور را در دست بگیرد.

حجت الاسلام حسینی در پایان به انتخابات شوراها هم اشاره  و خاطرنشان کرد: در کنار انتخابات ریاست جمهوری شاهد برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بودیم که این انتخابات نیز از اهمیت ویژه خود برخوردار بود و خوشبختانه در این عرصه هم ملت ایران به ویژه مردم کردستان حماسه آفرینی کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha