جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله سیدمحمدرضا مدرسی یزدی

حوزه/ آیت الله مدرسی یزدی که در انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان از سوی شهروندان خراسان رضوی انتخاب شد، در پیامی از حضور ملت در انتخابات تقدیر کرد و این شکوه را موجب منکوب شدن دشمنان ملت و سرافرازی مردم عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، آیت الله سید محمدرضا مدرسی یزدی، عضو شورای نگهبان و منتخب مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان در پیامی، پیروزی بزرگ ملت رشید ایران را در این انتخابات و با انتخاب‌های خوب خود تبریک گفت و ابراز کرد.

وی افزوده است: خاشعانه پیشانی شکر بر زمین می‌سایم که خداوند منان به رغم طوفان‌های سیاه و سهمگین پرداخته بدخواهان، دشمنان ملت را را منکوب و مردم عزیز ایران اسلامی را سرافراز فرمود و بالخصوص از مردم خوب استان خراسان رضوی و عاشقان امام رؤوف علی ابن موسی الرضا علیه آلاف التحیة والثناء تشکر می‌کنم که به حقیر اعتماد نموده و اینجانب را به عنوان  نماینده خود در مجلس خبرگان رهبری برگزیدند.

منتخب مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری آورده است: از خداوند متعال در آستانه میلاد هشتمین اختر امامت، توفیقات همگان را خواستار، و امیدوارم با دعای شما عزیزان همه منتخبین بهترین‌ها را رقم زنند تا دل‌های همه و قلب مبارک مولا و صاحب ما امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف شاد شود.
انتهای پیام/313/25

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha