جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام علی بخشی تاکستان

 حوزه / مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان گفت: ملت ایران بار دیگر نشان دادند نظام را از جان و دل دوست دارند و با حضور گسترده در حقیقت نظام جمهوری اسلامی ایران را تقویت و بار دیگر به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام حمید علی بخشی، ظهر امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی(ره) شهرستان تاکستان ضمن تقدیر از ملت فهیم و با بصیرت ایران اسلامی که در روز ۲۸ خرداد حماسه بزرگی رقم زدند، گفت: مردم با حضور گسترده پای صندوق های رأی ضمن حمایت از نظام جمهوری اسلامی، پشتیبانی خود را از ولایت فقیه اعلام کردند.

وی خاطرنشان کرد: ملت با بصیر  ایران به رغم همه تهدیدات و تحریم ها در انتخابات ۲۸ خرداد حماسه سیاسی رقم زدند و با خلق شکوه و عظمتی دیگر در پای صندوق های رأی همه تحلیلگران را  شگفت زده کردند.

مدیر مدرسه علمیه تاکستان ادامه داد: دشمنان در آستانه انتخابات همواره تلاش کردند تا با تحریم های به تعبیر خودشان فلج کننده، مردم را نسبت به نظام دلسرد کنند، ولی ملت ایران به خوبی با حضور در پای صندوق های رای پاسخ دندان شکنی به آنان دادند.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: امروز گرچه ملت بزرگ ایران با مشکلات اقتصادی و معیشتی و فشارهای ناشی از تحریم ­های ظالمانه مواجه است، اما به خوبی مسائل را مرزبندی می­ کند.

حجت الاسلام علی بخشی تصریح کرد: ملت ایران همواره با آگاهی و بصیرت صحنه های بزرگ خلق  کردند و مسئولان هم باید به فکر مسائل و مشکلات مردم باشند.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان گفت: ملت ایران بار دیگر نشان داد این نظام را از جان و دل دوست دارند و بدین شکل با حضور گسترده خود در حقیقت نظام جمهوری اسلامی ایران را تقویت و بار دیگر به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha