سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام شجاعی

 حوزه / مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان قزوین گفت:  انقلاب اسلامی در چهار دهه از عمر مبارک خویش به دستاوردهای بزرگی دست یافته و قله های بلندی را فتح و برای ملت ایران افتخارات دست نیافتنی را ثبت کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام حسین شجاعی، ظهر امروز در نشست بصیرتی پاسداران سپاه شهرستان قزوین گفت: تبدیل شدن جمهوری اسلامی ایران به نماد مردم سالاری دینی، نهادینه کردن مشارکت مردم در خلق نهادهای سیاسی و شکل گیری نظام برآمده از اراده ملت، مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان قزوین خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی این حقیقت را تثبیت کرده که با حضور و مشارکت ملت ایران می توان شاهد تحول و پیشرفت بود.

وی ادامه داد: جوانان امروز باید با افتخار به گذشته خویش با عزمی راسخ راه را برای تحکیم ارکان مردم سالاری دینی هموار کنند و باید شاهد مشارکت حداکثری مردم ایران در همه عرصه ها باشیم.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان قزوین اظهار کرد: پیروزی بر تهدیدها و فشارهای سیاسی، نظامی، امنیتی، اقتصادی و فرهنگی دستاورد پیوند و اطاعت امت از امام و رهبری است.

حجت الاسلام شجاعی عنوان کرد:  امید به آینده رمز عزت و اقتدار ما است و نگاه به آینده همراه با عزت، عظمت، اقتدار و سرافرازی راز پیروزی ملت ایران است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی در چهار دهه از عمر مبارک خویش به دستاوردهای بزرگی دست یافته و قله های بلندی را فتح و برای ملت ایران افتخارات دست نیافتنی را ثبت کرده است.

حجت الاسلام شجاعی همچنین به حضور فعال و پرشور  ملت ایران در انتخابات ۲۸ خرداد و خلق حماسه را خدمت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و رئیس جمهور منتخب تبریک گفت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha