پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ آیین افتتاحییه دوره تابستانه تربیت مربی حفظ قران کریم

حوزه/ حجت الاسلام حسینی گفت: باید در قدم های اولیه به کمیت ارتباط با خداوند دقت کنیم و در ادامه کیفیت این ارتباط را مورد توجه قرار دهیم؛ قرائت و حفظ قرآن مقدمات ارتباط و انس با کلام الله مجید و خداوند متعال هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام سید حسن حسینی صبح امروز در مراسم افتتاحیه دوره تربیت مربی حفظ قرآن کریم که در مدرسه علمیه امام علی بن موسی علیه السلام برگزار شد ضمن تبریک میلاد امام رضا سلام الله علیه گفت: راهنمای خوب کسی است که علاوه بر آسانی های راه، سختی های آن را هم به ما بگوید؛ برای سالم رسیدن به مقصد هم باید در بعد شناخت و معرفت و هم در بُعد عمل به رشد برسیم.

مدیر دفتر قرآن و عترت معاونت تهذیب حوزه های علمیه تصریح کرد: عمل کردن به آنچه فهمیده ایم ممکن است با موانعی همراه باشد؛ لذا باید این موانع را بشناسیم و برای مواجهه با آن ها برنامه ریزی نماییم.

وی افزود: اگر بخواهیم جدول برنامه ریزی روزانه برای فعالیت های خود طراحی کنیم می بایست بررسی نماییم چه زمان هایی و به چه مقدار ارتباط با خدا برای ما حاصل شده است؛ توحید باید در تمام رفتارهای شبانه روز ما باشد.

حجت الاسلام حسینی بیان داشت: انسان پس از دستیابی به موفقیت باید مراقبه جدی داشته باشد که تشویق ها و تحسین های دیگران او را مغرور و دچار غفلت نکند.

وی گفت: باید در قدم های اولیه به کمیت ارتباط با خداوند دقت کنیم و در ادامه کیفیت این ارتباط را مورد توجه قرار دهیم.

مدیر دفتر قرآن و عترت معاونت تهذیب حوزه های علمیه اظهار کرد: قرائت و حفظ مقدمات ارتباط و انس با قرآن کریم و خداوند متعال هستند.

وی عنوان داشت: دوره هایی که از سوی مرکز قرآن معاونت تهذیب حوزه برگزار می شود هم به صورت حضوری و هم به شکل غیرحضوری هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha