شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
طاهری

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در آئین تجلیل از فعالان فرهنگی – قرآنی استان حضور حماسی در انتخابات نتیجه را نتیجه جهاد بصیرت‌افزا و به میدان آمدن تمام ظرفیت‌های انقلاب اسلامی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری، امروز در آئین گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی، اظهار داشت: حضور با بصیرت مردم در عرصه انتخابات پیش‌بینی دشمنان انقلاب در مشارکت ۲۰ تا ۲۲ درصدی مردم در انتخابات را باطل کرد و تمام توطئه‌های شوم آنان را برای تحریم انتخابات و بهره‌برداری‌های شوم آنان نقش بر آب کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر اضافه کرد: حضور ارزشمند و حماسی آحاد مختلف مردم در انتخابات ۲۸ خرداد نتیجه جهاد بصیرت‌افزا و به میدان آمدن تمام ظرفیت‌های انقلاب اسلامی بود.

 وی با اشاره به نهضت عظیم مبلغین و نیروهای دلسوز انقلاب برای دعوت به شرکت بیشتر در انتخابات در راستای برگزاری انتخاباتی با مشارکت حداکثری مردم، ابراز داشت: حرکت‌های جانکاه و مداومی که دلسوزان انقلاب اسلامی برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان در این دو ماه انجام دادند باعث شد، مردم را به این نتیجه برساند که برای ساماندهی نابسامانی‌های موجود، روی کار آمدن دولت انقلابی تنها راه حل است.

حجت‌الاسلام طاهری ادامه داد: ساماندهی کم نظیر و ارزشمندی که در سطح جبهه‌ی انقلاب به وجود آمد، عامل مهمی بود که باعث شد زهر تبلیغات مسموم و متنوع و رنگارنگ دشمن در فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای گرفته شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در خاتمه سخنان خود بار دیگر به تجلیل از حضور حماسی مردم در انتخابات پرداخت و گفت: با تدابیر ارزشمند مقام معظم رهبری و نقش‌آفرینی آحاد جامعه و به ویژه نیروهای انقلابی تلاش مذبوحانه دشمنان انقلاب در ایجاد روحیه‌ی یأس و ناامیدی و جلوگیری از حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و کاهش مشارکت عمومی بی‌نتیجه ماند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha