جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام رضوانی قزوین

امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: ولی فقیه نایب امام زمان (عج) است و مردم باید در خط ولایت حرکت کنند و از این طریق شکر نعمت انقلاب اسلامی را به جا آورند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام  اسدالله رضوانی، ظهر امروز در دیدار جمعی از مسئولین دستگاه قضایی آران و بیدگل، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و شهید دکتر بهشتی، گفت: با نگاهی به سخنان امام (ره) و انقلابیون و شهدای انقلاب اسلامی می‌توان به سادگی فهمید که هدف از انقلاب، اجرای احکام اسلام در جامعه و تحقق ارزش‌های اسلامی بوده است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی نه فقط به منظور پرداختن به وظایف فردی، بلکه برای اجرای احکام و قوانین اجتماعی اسلام شکل گرفت، و وظیفة ما تلاش برای تحقق این آرمان بلند است.

امام جمعه بویین زهرا اظهار کرد: ولی فقیه نایب امام زمان (عج) است و مردم باید در خط ولایت حرکت کنند و از این طریق شکر نعمت انقلاب اسلامی را به جا آورند.

استاد حوزه علمیه قزوین، جمهوری اسلامی و  ولایت فقیه را نعمتی مقدس دانست و بیان کرد: در این برهه از زمان خداوند متعال این نعمت ارزشمند را شامل حال ملت ایران کرده است و وظیفه داریم علاوه بر شکرگزاری، پشتیبان واقعی نظام و ولایت فقیه باشیم.

 حجت الاسلام رضوانی عنوان کرد:  هدایت‌های هوشمندانه مقام معظم رهبری نشان داد که ولایت فقیه می‌تواند در حل مشکلات راهگشا باشد.

وی  ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهید دکتر بهشتی، بیان کرد: آیت الله شهید بهشتی از شاگردان آیت الله بروجردی و حضرت امام خمینی(ره) بودند که در بخش مدیریتی یک مدیر بسیار دقیق بود.

امام جمعه بویین زهرا اظهار کرد: شهید بهشتی پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران یکی از عناصر مهم در تدوین و تصویب قانون اساسی و پس از آن در اداره قوه قضاییه بود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha