پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
شعبانی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در همدان یکی از ویژگی‌های برجسته دولت منتخب را فراغت آن از اصولگرایی و اصلاح طلبی دانست و گفت: با توجه به صحبت‌ها و مواضع دولت منتخب که خود را منسوب به جریان سیاسی نمی‌داند، امیدواریم شاهد مدیران کارآمدی باشیم که بتوانند مشکلات کشور را حل کنند و به وعده‌ها جامه عمل بپوشانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، ظهر امروز در شورای اداری استان همدان با بیان اینکه در انتخابات گذشته مردم با وجود تمام گله‌مندی های به حقی که نسبت به وضعیت معیشت و اقتصادی داشتند، اما حماسه دیگری را خلق کردند، گفت: در این انتخابات علاوه بر مشارکت مردم، این اقتدار جمهوری اسلامی بود که همه جهانیان آن را به چشم دیدند.

وی با تاکید بر اهمیت وحدت و انسجام در بین مردم و مسئولان، اظهار داشت: آنچه زمینه ساز پیشرفت کشور در طول ۴۲ سال گذشته و در عرصه‌های مختلف و عبور از چالش‌های گوناگون بوده، وحدت و همدلی است.

امام جمعه همدان با بیان اینکه در مقابله با کرونا، سیل، زلزله و  حتی در عرصه انتخابات، این وحدت و همدلی بود که زمینه ساز موفقیت کشور بود، یادآور شد: زمانی که همه مجموعه‌های داخل نظام با وحدت در کنار هم برای مشارکت حداکثری هم قسم شدند، مشاهده کردیم که اتفاق بزرگی در کشور رقم خورد و سپس حماسه ۲۸ خرداد به وقوع پیوست.

وی با تاکید بر اینکه باید از این تجربه گران سنگ برای رفع مشکلات مردم استفاده کرد، گفت: انتخابات ثابت کرد که اگر در کشور اختلافات را کنار بگذاریم قطعا می‌توانیم در عرصه‌ها و زمینه های مختلف نیز به موفقیت دست پیدا کنیم.

نماینده ولی فقیه در همدان یکی از ویژگی‌های برجسته دولت منتخب را فراغت آن از اصولگرایی و اصلاح طلبی دانست و گفت: با توجه به صحبت‌ها و مواضع رئیس جمهور منتخب که خود را منسوب به جریان سیاسی نمی‌داند، امیدواریم شاهد مدیران کارآمدی باشیم که بتوانند مشکلات کشور را حل کنند و به وعده‌ها جامه عمل بپوشانند.

وی با اشاره به اینکه همه باید برای رفع مشکلات مردم هم قسم شویم، یادآور شد: پیروزی واقعی زمانی است که رضایت مردم در جامعه مشهود باشد و موفقیت به نفع مردم باشد.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی تصریح کرد: آنچه مهم است، خدمت به مردم و رفع مشکلات مردم می‌باشد، بنابراین انتخابات به معنای پایان کار نیست، بلکه تازه شروع کار و تلاش بیشتر برای خدمت رسانی به مردم است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha