جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی فارس

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی فارس از برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه در هفته افشای حقوق بشر آمریکایی در سطح استان فارس خبرداد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام محمد رضایی، در نشست رسانه ای با اصحاب رسانه که در سالن جلسات ساختمان شورای هماهنگی فارس برگزار شد، با طرح این سوال که چرا امروز جنایت های آمریکایی ها و غربی ها باید بازبینی شود و دلیل اینکه دشمنان به دنبال تخریب نظام مقدس اسلامی هستند چیست؟ اظهار کرد: اگر بخواهیم همه این موارد را به جامعه منعکس کنیم باید اول یک بازبینی نسبت به آنچه غربی ها در راس آمریکایی ها برای حقوق بشر دارند دیده و سپس مواضع آنان پس از استقلال ملت ایران بررسی شود.

وی اضافه کرد: آنچه امروز جامعه شاهد آن است این بوده که هر اتفاقی که در جمهوری اسلامی می افتد را سیاسی می کنند، سیاسی بودن به این معنا که به عنوان یک ابزار برای تخریب نظام و حاکمیت استفاده شود، اگر اتوبوس تصادف می کند به عنوان ناکارآمدی نظام یاد می شود، اگر شلوغی در خیابان ها شود به عنوان سیاسی و تخریب از آن استفاده می کنند، اگر کسی سخن حق را بیان می کند به عنوان مزدور از آن یاد می کند که در سفره نظام است، همچنین انتخابات ۴۸ درصدی به عنوان یک ضعف به چشم می آید.

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی استان فارس تصریح کرد: مردم ایران با همه سنگ اندازی های دشمنان و هجمه هایی که علیه نظام مقدس اسلامی صورت گرفت باز با آمدن پای صندوق های رای توطئه های دشمنان را خنثی کردند، همچنین ما موضوع همه گیری کرونا را داشتیم اما باز هم مشارکت مطلوبی را داشتیم.

وی خاطرنشان کرد: عناد دشمنان به جمهوری اسلامی بسیار عمیق و کینه ورزانه نسبت به تمدن و فرهنگ ملت ایران است و اگر غیر از این بود به این شکل هزینه نمی کردند و هزینه رسانه های گوناگون را متقبل نمی شدند.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه باید حقیقت های جامعه را گفت، افزود: امروز تامین معاش مردم به سادگی صورت نمی گیرد، بسیاری از مردم به سختی زندگی می کنند این حقیقت ها باید گفته شود تا راهکاری برای آن پیدا کرد، مردم دوست دارند در دولت آینده دچار اینچنین مشکلی نشوند.

وی به کلیپ اخیری که در فضای مجازی منتشر شد در خصوص رای دادن عده ای از هموطنان در خارج از کشور که مورد تهدید قرار گرفتند اشاره کرد و گفت: شما که آزادی را بیان می کنید، اگر معتقد به آزادی هستید چرا افرادی که می خواهند را رای دهند را تهدید می کنید و فهاشی می کنید، این افکار نشان می دهد که نسبت به دشمنی های غربی ها کار کنیم.

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی فارس بیان کرد: بیش از ۲۰۰ برنامه در هفته حقوق بشر آمریکایی در سطح استان برگزار می شود که برخی از آنان با هفته قوه قضائیه تقارن پیدا کرده است.

وی عنوان کرد: تهیه بروشورهایی با محوریت تبیین حقوق بشر آمریکایی، برگزاری وبینارهای متعدد، برگزاری مسابقات فرهنگی، برپایی نمایشگاه های مختلف از جمله عکس، برگزاری نشست ها و میزگرد های تبیینی در مساجد بخشی از برنامه هایی است که در هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی باید زد.

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی فارس در واکنش به سخنان حجت الاسلام انجوی نژاد ابراز کرد: باید دو نگاه به این موضوع داشته باشیم، یک نگاه همین سخنی است که آقای انجوی زدند که اینکه صدای نیامدن نظام را دولت جدید شنیده یا نشیده است اما یک نگاه دیگر موضوع را می بینیم که بنمباران وسیعی در ارتباط با نیامدن مردم پای صندوق های رای شد و چه هزینه های هنگفتی که از سوی غربی ها شد تا مردم در مشارکت شرکت نکنند، بایداین تفاسیر آقای انجوی باید هر دو نگاه را می گفت.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha