یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
محسن پاک آیین

حوزه/ نماینده دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری یادآور شد: امروز به هر میزانی که این لیبرال دموکراسی تضعیف شود، برای فهم مردم دنیا از اهتمام اسلام به کرامت انسانی زمینه سازی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، محسن پاک آیین در سومین کنفرانس بین المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه مقام معظم رهبری که در سالن همایش های پژوهشکده علامه طباطبایی برگزار شد، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب به پیشنهاد برخی از نهادها و مسئولین، هفتم تا دوازدهم تیرماه را هفته حقوق بشر آمریکایی اعلام کرده اند.

وی افزود: مطالبه رهبر معظم انقلاب این است که رسانه ها در این هفته به افشای نقض حقوق بشر در آمریکا بپردازند.

نماینده دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری گفت: امروز افول آمریکا در صدر بحث های کارشناسان جهان بوده و امروز آمریکا نیازمند این است که افکار عمومی را با خود همراه کند.

پاک آئین مطرح کرد: در افغانستان مردم وقتی شاهد جنایات آمریکایی ها هستند، دلبستگی آن ها به کاخ سفید کاهش پیدا می کند. در افغانستان و عراق سربازان آمریکایی اقدامات غیراخلاقی بی شماری را انجام داده اند.

وی ادامه داد: به هر میزان که حقوق بشر آمریکایی افشا شود، افول آمریکا تسریع خواهد شد. امروز بسیاری از کارشناسان در آمریکا معتقد هستند که قدرت با اخلاق نمی تواند جمع شود و امروز این تفکر در کاخ سفید حاکم است و با همین تفکر است که رژیم آمریکا به مردم بی سرپناه تجاوز می کنند.

نماینده دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری غایت انقلاب اسلامی را ایجاد تمدن نوین اسلامی دانست و یادآور شد: لیبرال دموکراسی آرایش داده شده که مبتنی بر اومانیسم و غیر خدایی خواند جوامع است، امروزه پشتوانه آمریکا در نقض حقوق بشر بوده و امروز به هر میزانی که این لیبرال دموکراسی تضعیف شود، برای فهم مردم دنیا از اهتمام اسلام به کرامت انسانی زمینه سازی می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha