پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
محسن موسوی

حوزه/ معاون اول دادستان کل کشور گفت: دشمنان ما در مقابل بسیجی ها و سپاه ما زانو می زنند، آن ها باید از سپاه خشمگین باشند، سپاه ما اقتدار هوائی و پهبادهای پیشرفته آمریکایی ها را در خلیج فارس تحقیر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محسن موسوی در سومین کنفرانس بین المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه مقام معظم رهبری که در سالن همایش های پژوهشکده علامه طباطبایی در قم برگزار شد، عنوان کرد: یکی از ادیانی که داعیه جاودانگی دارد، دین مبین اسلام است.

وی با بیان اینکه اسلام برای تمام ابعاد بشریت یک نظام کامل تدارک دیده، افزود: از زمان شکل گیری نظام جمهوری اسلامی، جنایت های بزرگی از طرف آمریکا علیه انقلاب انجام شده است.

معاون اول دادستان کل کشور بیان کرد: آمریکایی ها در ماجرای طبس قصد ضربه زدن به انقلاب را داشتند، همچنین در روز ششم تیرماه قصد جان رهبر معظم انقلاب را کردند و در ماجراهای دیگر، شدیدترین جنایات را علیه شخصیت های انقلاب انجام دادند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی مطرح کرد: شهید بهشتی و یارانش چه گناهی داشتند که ترور شدند؟ ما باید چهره واقعی آمریکا را برای مردم نشان دهیم و این جنایات علیه بشریت و حتی مردم خود آمریکا رخ داده است.

وی تاکید کرد: اگر کمک های آمریکا نبود، عربستان سعودی و اسرائیل چگونه می توانستند چنین حملاتی را به مستضعفین جهان بکنند، اینکه امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب به ما توصیه کرده اند که با آمریکا دشمن باشیم، دلیلش این مسائل است.

معاون اول دادستان کل کشور مطرح کرد: دشمنان ما از این ناراحت هستند که مردم دنیا با روشنگری های انقلاب آگاه می شوند، قریب به صد میلیون نفر از مردم آمریکا قتل عام شدند و این تنها یکی از ظلم های آمریکا به مردم کشور خودش است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی تاکید کرد: حکومت آمریکا داروهایی را که باید در بین حیوانات آزمایش می کرد، بین سرخ پوست ها آزمایش می کرد و این مظلومین از درد به خود می پیچیدند.

وی با تاکید بر اینکه باید تاسف خورد که آمریکا با این همه جنایت، خود را مدافع حقوق بشر جا می زند، خاطرنشان کرد: آینده از آن اسلام و مسلمین خواهد بود و ظالمین قطعا باید به دست مسلمانان تحقیر شوند.

معاون اول دادستان کل کشور یادآور شد: دشمنان ما در مقابل بسیجی ها و سپاه ما زانو می زنند، آن ها باید از سپاه خشمگین باشند، سپاه ما اقتدار هوائی و پهبادهای پیشرفته آمریکایی ها را در خلیج فارس تحقیر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha