یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سید مجید تفرشی

حوزه/ معاون بین الملل ستاد حقوق بشر قوه قضائیه گفت: بعد از اینکه رهبر انقلاب واکسن کرونای ایرانی استفاده می کنند، رئیس جمهور آمریکا برای فروش واکسن به ایران اعلام آمادگی می کند و این نشان دهنده شکست مفتضحانه آن ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سید مجید تفرشی عصر امروز در سومین کنفرانس بین المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه مقام معظم رهبری که در سالن همایش های پژوهشکده علامه طباطبایی برگزار شد، عنوان کرد: ترامپ بیت المقدس را به عنوان پایتخت اعلام می کند و بیش از ۶۰ نفر شهید می شوند که در تاریخ این اتفاق به عنوان خون بارترین انتقال سفارت ثبت شد.

وی افزود: آمریکایی ها،‌ برای رسیدن به هدف از هر ابزاری حتی جان انسان ها استفاده می کنند و در فرهنگ آمریکایی بهترین سرخ پوست، سرخ پوست مرده است.

معاون بین الملل ستاد حقوق بشر قوه قضائیه گفت: آمریکا در عراق هفت تریلیون دلار هزینه کرد، اما در جریان تشییع پیکر سردار سلیمانی دیدیم که قلب مردم عراق با چه حکومتی است.

تفرشی یادآور شد: خروج آمریکا از کنوانسیون های بین المللی یکی از بدعهدی های این کشور بوده و بعدها با شرمندگی وارد این قراردادها شده اند.

وی ادامه داد: بعد از اینکه رهبر انقلاب واکسن کرونای ایرانی استفاده می کنند، رئیس جمهور آمریکا برای فروش واکسن به ایران اعلام آمادگی می کند و این نشان دهنده شکست مفتضحانه آن ها است.

معاون بین الملل ستاد حقوق بشر قوه قضائیه خاطرنشان کرد: ما شاهد شکل گیری پدیده ای به نام تروریست شویی در سازمان ملل هستیم، امروزه تروریست ها به جای محاکمه شدن، به عنوان گروه های مثبت بشری به دنیا معرفی می شوند.

تفرشی عامل اصلی عدم توفیق جبهه مقاومت را تفرق دانست و اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی از زمان پیروزی تا کنون، در زمینه افزایش سواد و آگاهی مردم عملکرد درخشانی داشته و همین آگاهی یکی از مصادیق اهتمام به حقوق بشر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha