جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
«جشنواره ملی مجازی قرآن نور امید

حوزه/ رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی بوشهر از اعلام اسامی برگزیدگان این استان در «جشنواره مجازی قرآن نور امید» خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، جواد احمدی منفرد، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی بوشهر، پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: جشنواره ملی مجازی قرآن، «نور امید» با همکاری سازمان دارالقرآن الکریم و اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان گلستان در ۲ رده مختلف سنی بزرگسال و کودک و نوجوان در رشته‌های تفسیر، حفظ موضوعی قرآن، تلاوت تحقیق، شعر، پوستر، کتابخوانی، فیلم کوتاه نماز، جلسات خانگی قرآنی نقاشی با مضامین نماز و قرآن، بلبلان وحی و تلاوت‌های تقلیدی و سرودهای انقلابی در گستره ملی برگزار شد.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی بوشهر در ادامه خاطر نشان کرد: در این مسابقه قرآنی علاقه‌مندان به ساحت مقدس قرآن کریم نیز مشارکت داشتند و قریب به ۲۲ هزار نفر در سطح کشور در آن شرکت کردند.

احمدی‌منفرد در ادامه تصریح کرد: اسامی نفرات برتر شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات ملی، اوایل تیر ۱۴۰۰ از طرف اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان گلستان، به عنوان دبیرخانه این جشنواره قرآنی اعلام شد.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی بوشهر با اشاره به نفرات برگزیده استان در این جشنواره قرآنی گفت: در بخش نهج البلاغه، اکبر حیدری معینی از شهرستان بوشهر، در بخش روایت زندگی، سیدمحمد مرتضوی از برازجان و فاطمه بدری از گناوه، در بخش کتابخوانی: نوشین یوسفی از بوشهر، در بخش بلبلان وحی قرائت تقلیدی، فرهاد مسرور از عالی‌شهر و در بخش حفظ سوره‌های عصر و قدر، سیده‌رقیه حسینی حبیبی از کاکی، به عنوان نفرات برتر اعلام شدند.

وی افزود: در بخش عکس، امیررضا اسدی از بوشهردر بخش نامه‌ای به خدا، حسین زارع‌زاده از برازجان، نیلوفر آذرنیوشان از برازجان و امیرعلی عبداللهی از کنگان، در بخش نقاشی، فاطمه شاه‌حسینی از برازجان، در بخش جلسات خانگی، محمد انگشتبه از دیّر و سعید عبداللهی از اهرم انتخاب شدند.

همچنین در بخش دکلمه‌خوانی امیرعلی پولادی از بوشهر و در بخش اذان‌گویی، سیدعلی حسینی حبیبی از کاکی، حسین غلامی‌نژاد از تنگستان، محمدطاها کاظمی از کاکی، محمد طالع‌فر از کاکی و محمدامین رضایی از کنگان برگزیده شدند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha