چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
امام جمعه قزوین

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین گفت: خدمات خادم یاران رضوی به نشر معارف ائمه اطهار(ع) منتهی شود.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی ظهر امروز در دیدار با جمعی از اعضای کانون‌های خادم یاران رضوی با تسلیت شهادت امام جواد(ع)  گفت: همه کارها می‌باید برای این صورت گیرد که نام و یاد خدا و دغدغه‌های دینی و الهی در دل آدم‌ها قرار گیرد و این مهم یکی از رسالت‌های الهی است که حضرت موسی(ع) نیز آن را از خداوند درخواست کرده بود.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی تصریح کرد: امام رضا(ع) در حدیث سلسلة الذهب فرمودند کلام لا إلهَ إلّا اللّهُ یعنی هیچ معبودی بجز الله نیست، دژ و حصار خداست؛ پس هر کس به دژ و حصار خدا داخل شود، از عذاب امنیت خواهد یافت، و البته تأکید کرد این مهم شرطی دارد و شرط آن من هستم؛ یعنی اگر ولایت من که امام معصوم هستم نباشد، تاثیر نخواهد گذاشت.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: همه ما سربازان رهبری هستیم و باید هر خدمتی که در روستاها و مناطق محروم عرضه می‌کنیم، نشان دهیم که خدمات از سوی سربازان رهبری صورت گرفته است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: امام رضا(ع) در حدیث دیگری می‌فرمایند رحمت خدا شامل حال کسانی که امر ما را زنده می‌کنند، یعنی کسانی که علوم ما را فرا می‌گیرند و به دیگران آموزش می‌دهند.

رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: حضرت در ادامه این حدیث فرمودند اگر مردم شیرینی کلام ما به گوششان برسد، حتما دنبال ما حرکت می‌کنند و خدمات ما نیز به اینجا ختم شود که شیرینی کلام رسول خدا(ص) و ائمه اطهار(ع) را به گوش مردم برسانیم و علاوه بر کار سخت افزاری، کارهای نرم افزاری نیز انجام دهیم.

خدمات خادم یاران رضوی به نشر معارف ائمه اطهار(ع) منتهی شود

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha