جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در نخستین سفر استانی خود روز پنجشنبه ۲۴ تیر به همراه جمعی از مسئولان عالی قضایی به ایلام سفر کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای، صبح امروز (پنجشنبه ۲۴ تیر) در اولین سفر استانی خود وارد ایلام شد و مورد استقبال رسمی نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، رئیس کل دادگستری و مقامات استانی ایلام قرار گرفت.

رئیس قوه قضائیه طی سخنانی در بدو ورود به فرودگاه ایلام، مردم این استان را مردمی ولایی، متدین و غیور توصیف کرد و ضمن آرزوی علّو درجات برای شهدای ایلام گفت: برای مردم این استان از خداوند متعال، رفاه، آرامش و امنیت کامل را مسئلت دارم.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای با بیان اینکه قوه قضائیه از گذشته تاکنون سفرهای استانی را به منظور مطلع شدن از مجموعه مسائل و مشکلاتی که دستگاه قضایی و مردم با آنها مواجه هستند دنبال می‌کند، اظهار کرد: در جریان این سفرهای استانی، از حوزه‌های قضایی سرکشی و مشکلات موجود بررسی می‌شود.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به لزوم بکارگیری همه ظرفیت‌ها برای حل مشکلات مردم گفت: کمک و همراهی دستگاه قضایی، اجرایی و سایر دستگاه‌ها برای کاستن از مشکلات مردم امری ضروری است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای با اشاره به ۳ هزار شهید و ۱۲ هزار جانباز استان ایلام عنوان کرد: در جریان سفر امروز تلاش خواهیم کرد مشکلات قضایی این استان را به کمک استاندار، نماینده ولی فقیه و سایر مسئولان بررسی و رفع کنیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha