جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مراسم تحلیف بشار اسد

حوزه/ بشار اسد در حضور رئیس و اعضای مجلس نمایندگان، شخصیت های سیاسی، حزبی و دینی به عنوان رئیس جمهور سوریه سوگند یاد کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، بشار اسد در حضور رئیس و اعضای مجلس نمایندگان، شخصیت های سیاسی، حزبی، دینی، رسانه ای، علمی، فرهنگی، ورزشی سوریه و خانواده های شهدا و مجروحین به عنوان رئیس جمهور سوریه سوگند یاد کرد.

بشار اسد در مراسم تحلیف به ملت سوریه درود فرستاد و گفت: هر چقدر که استعمار گران تلاش کنند، ملت ها در دفاع از حقوق خود سست نمی شوند. استعمارگران به دنبال آشوب افکنی در کشور بودند، اما شما با وحدت خود مانع به سرانجام رسیدن پروژه های آنان شدید.

وی ادامه داد: دشمنان در مراحل اول فکر می کردند که ما از تروریسم می ترسیم و شهروندان سوری وطن خود را می فروشند، امّا مردم سوریه بر مبارزه طلبی و صلابت خود افزودند.

رئیس جمهور سوریه تأکید کرد: ملتی که در یک جنگ شدید و سخت وارد شد و بیشتر سرزمین خود را پس گرفت، حتما می تواند در سخت ترین شرایط، با همان عزم و اراده اقتصاد خود را رونق بخشد.

بشار اسد در پایان بر حمایت از مسئله فلسطین تأکید کرد و افزود: مسئله آزادی باقی مانده سرزمین هایمان از دست تروریست ها مورد توجه ما خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha