چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
فالح الفیاض و بشار اسد

حوزه/ بشار اسد رئیس جمهور سوریه نامه ای از سوی مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق که فالح الفیاض حامل آن بود، دریافت کرد که مضمون آن از سوی خبرگزاری سوریه منتشر شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، بشار اسد رئیس جمهور سوریه نامه ای از سوی مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق که فالح الفیاض حامل آن بود، دریافت کرد که مضمون آن از سوی خبرگزاری سوریه منتشر شد.

به گفته خبرگزاری سوریه "سانا" محور این نامه پیرامون تقویت همکاری دو جانبه در زمینه های مختلف و استمرار مشاوره و هماهنگی در خصوص تحولات اوضاع سیاسی و امنیتی در منطقه، تلاش برای مبارزه با تروریسم و تقویت امنیت مرز ها میان دو کشور است.

"سانا" اشاره کرد: در دیدار فالح الفیاض رئیس سازمان حشد الشعبی عراق و بشار اسد رئیس جمهور سوریه بر بیرون راندن تروریسم که همچنان ملت سوریه و عراق از آن رنج می برند تأکید شد.

براساس گزارش خبرگزاری سوریه، دو طرف راه بیرون راندن تروریسم را تنها به دست ملت دو کشور و بازوان ارتش سوریه و عراق که دستاورد های بزرگی در این زمینه داشته اند، دانستند و گفتند: ارتش سوریه و عراق توانستند بخش زیادی از اراضی که تروریست ها با حمایت بزرگ خارجی طی سال های گذشته اشغال کرده بودند، آزاد کنند.

خبرگزاری "سانا" افزود: دو طرف بر چالش های اقتصادی و امنیتی که منطقه با آن مواجه است و طرح های خطرناک خارجی که برای آن ترسیم می شود، تأکید کردند و بیان داشتند: این مسئله نیازمند همکاری تنگاتنگ برای شکست این طرح ها و جلوگیری از دخالت های بیگانه در امور آن است

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha