جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دهدشت

حوزه/ مسئول مدرسه علمیه حضرت ولیعصر(عج) دهدشت گفت: رفع مشکلات این مرکز فرهنگی مساعدت و همکاری مسئولین را می طلبد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کهگیلویه و بویر احمد ، فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویر احمد  با مسئول مدرسه علمیه ولی عصر(عج) دهدشت دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار حجت‌الاسلام تقوی ضمن خیر مقدم و توصیه های اخلاقی ابراز امیدواری کرد که بتواند در مدت حضورش در منطقه، مساعدت و همکاری لازم را با مردم و مسئولین در راستای پیشبرد مسائل اقتصادی و فرهنگی و امنیتی شهرستان داشته باشد.

مسئول مدرسه علمیه دهدشت با توجه به حضور زائرین و علاقه‌مندان به امامزاده سید محمود(ع) در ایام سال و مناسبت‌های زیارتی گفت: جا دارد مسئولین در جهت رفاه و امنیت مجاورین و زائرین آن بقعه مبارکه قدم جدّی بردارند.

وی همچنین در جهت ارتقاء سطح حوزه علمیه، تأمین نیازها و برداشتن نواقص موجود خواهان مساعدت و همکاری مسئولان ذیربط شد.

فرماندار کهگیلویه ضمن ابراز خرسندی از حضور حجت الاسلام تقوی در شهرستان و قول مساعدت و همیاری در جهت پیشبرد منویات تصریح کرد: حضور علماء و ریش سفیدان و متنفذین باعث ارتقاء سطح معنوی و فرهنگی و امنیتی شهرستان می شود.

همچنین سرهنگ محقق زاده فرمانده سپاه کهگیلویه قول مساعد داد که با هماهنگی نهادهای امنیتی تلاش جدّی در تامین امنیت امامزاده خواهند داشت.

در ادامه کاظمی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان کهگیلویه نیز ابراز امیدواری کرد که بتوانند در جهت ارتقاء فضای آموزشی و کتابخانه ای مدرسه علمیه حضرت ولیعصر(عج) مساعدت و همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha