پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام محمد حسن زنگویی

حوزه/ برگزاری دوره تربیت مربی ولایت فقیه از موضوعات مهم و مورد نیاز جامعه بوده و حوزه هم در برگزاری این امر، همه تلاش های خود را بکار گرفته تا بتواند در این موضوع مهم اساتیدی را تربیت کند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه، حجت الاسلام زنگویی در مراسم اختتامیه دوره تربیت مربی ولایت فقیه که در قم برگزار شد، گفت: در  مدیریت جدید در حوزه اتفاقات خوبی رقم خورده که یکی از این موارد، برگزاری دوره تربیت مربی ولایت فقیه است.

مسئول مرکز آموزش مهارت های کاربردی حوزه های افزود: درگذشته هم تلاش این بود مانند این دوره به عنوان کارگاه های مهارتی برای طلاب و اساتید در موضوعات مختلف برگزار شود.

وی بیان داشت: برگزاری دوره تربیت مربی ولایت فقیه از موضوعات مهم و مورد نیاز جامعه بوده و حوزه هم در برگزاری این امر همه تلاش های خود را بکار گرفته تا بتواند در این موضوع مهم اساتیدی را تربیت کند.

حجت الاسلام زنگویی گفت: امروز هم شاهد برگزاری این دوره هستیم و در گذشته دوره مقدماتی، تکمیلی آن برگزار شد.

مسئول مرکز آموزش مهارت های کاربردی حوزه افزود: در این دوره تلاش ما این نیست که اطلاعاتی به افراد اضافه شود، بلکه همه سعی ما تربیت کردن مربی و انتقال این موضوع مهم به سایر افراد است.

وی بیان داشت: یکی از کارهای که این مرکز انجام داد، راه اندازی مرکز آموزش مهارتی در استانها بود. تا کنون در چند استان صورت گرفته و در تلاش هستیم در سایر مراکز هم این امر صورت گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha