پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
خواجه پور

حوزه/امام جمعه شهرستان مارگون گفت: سیل به روستاها و مناطق مختلف مارگون خسارت‌ بالایی وارد کرده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت‌الاسلام  رحیم خواجه پور امام جمعه مارگون در خصوص بارش‌های اخیر و وقوع سیل در این شهرستان گفت: سیل در شهرستان مارگون خسارات زیادی به عشایر، شیلات روستاهای حومه مارگون، مناطق محروم زیلایی و سیلاب کلوار زده و مسئولین جهت امدادرسانی ورود پیدا کنند.

امام جمعه مارگون با اشاره به تلاش‌های دلسوازانه ستاد بحران شهرستان مارگون و هلال احمر استان گفت: با حضور برخی اعضای ستاد بحران بازدیدهایی از مناطق سیل‌زده داشتیم، بخشی از مشکلات عشایرنشینان از جمله اسکان آنها حل شده اما خسارت‌های وارده به آنان قابل جبران نیست.

 خواجه‌پور ادامه داد: به تمامی طرح‌های ماهی روستاهای اطراف مارگون از جمله روستای شهنیز، خسارات میلیاردی وارد شد که لازم است توسط متولیان مورد ارزیابی قرار گیرد.

 امام جمعه شهرستان مارگون با اشاره به اینکه مناطق زیلایی و سیلاب کلوار و بسیاری روستاهای حومه‌ی مارگون با خساراتی زیادی مواجه شدند افزود: لازم است همه‌ مسئولین به ویژه ستاد بحران در اسرع وقت در منطقه حضور پیدا کنند وبرای رفع مشکلات این منطقه چاره ای بیاندیشند.

 وی در پایان گفت: همه‌ مسئولان به ویژه فرماندار دلسوز و پرتلاش، فرمانده نیروی انتظامی، فرمانده جهادی و بسیحیان، رئیس جهاد کشاورزی، رئیس اداره راه و شهرسازی و نیروهای خدوم شهرداری و هلال احمر به موقع در منطقه حضور پیدا کردند و کار امدادرسانی به سیل‌زدگان را انجام دادند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha