سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
تصاوبر/جشن ازدواج اسلامی در مصلای امام رضای (ع)مارگون

امام جمعه شهرستان مارگون گفت: تاکنون ۳۲ جشن ازدواج را به سبک زندگی اسلامی با کمترین هزینه که میانگین آن یک میلیون تومان بود با مدیریت ستاد اقامه نمازجمعه شهرستان مارگون برگزار کردیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کهگیلویه و بویراحمد،حجت الاسلام رحم الله خواجه پور امام جمعه شهرستان مارگون گفت:برگزاری ۴ جشن ازدواج به سبک زندگی اسلامی در مصلای امام رضا(ع)، در روز عید سعید غدیر با مدیریت ستاد اقامه نماز جمعه در شهرستان مارگون برگزار شد.

وی افزود: در عید غدیر شاهد برگزاری ۴ جشن ازدواج به سبک زندگی اسلامی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بودیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان مارگون گفت: با رایزنی‌های معتمدین و ریش سفیدان، تاکنون توانستیم ۳۲ جشن ازدواج به سبک زندگی اسلامی را در  اعیاد اهل بیت علیهم‌السلام برگزار کنیم.

وی گفت: ازدواج به سبک زندگی اسلامی در شهرستان مارگون به یک فرهنگ حسنه تبدیل شده و تلاش کردیم این امر خداپسندانه را با کمترین هزینه در مکان مقدسی همچون مصلای امام رضا (ع)برگزار کنیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی گفت: با حمایت و مساعدت یکی از خادمان امام رضا(ع)، به خانواده‌های زوج و زوجه هر کدام یک میلیون تومان اهدا شد.

امام جمعه شهرستان مارگون با اشاره به اینکه جوانان می‌توانند ازدواج هایشان را با کمترین هزینه برگزار کنند، گفت: در هر شهرستانی از استان کهگیلویه و بویراحمد مدیریت ازدواج‌هایی به سبک زندگی اسلامی را به عهده خواهیم گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha