سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
کد خبر: 970841
۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۲
ماموستا فایق رستمی

حوزه/امام جمعه سنندج گفت: متاسفانه دولت بازار را به حال خود رها کرده است و این موضوع موجب چند برابر شدن فشار اقتصادی بر ملت شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی، امام جمعه سنندج در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار داشت: ملت و جامعه همیشه خواهان اجرای صحیح عدالت است، بنابراین از دولت آینده انتظار داریم که به این خواسته به حق مردم عمل کند تا شاهد رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی  باشیم.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: اکنون مسائلی همانند مسکن، بیکاری، تورم افسارگسیخته و... فشار بسیار بر غالب جامعه وارد می‌کند که باید این وضعیت سریع برطرف شود.

ماموستا رستمی اضافه کرد: موضوع دیگری که این روزها مردم را تحت فشار قرار داده است از بین رفتن نظارت‌ها بر بازار است، متاسفانه دولت بازار را به حال خود رها کرده است و این موضوع موجب چند برابر شدن فشار اقتصادی بر ملت شده است.

این عالم اهل سنت افزود: اگر می‌خواهیم به معنای واقعی جامعه‌ای باتقوا و با ایمان داشته باشیم باید نخست مظاهر فساد و گناه از اجتماع برداشته شود.

امام جمعه سنندج عنوان داشت: متاسفانه چند روز گذشته شاهد درگیری بین اهالی دو روستای سنندج در بیمارستان کوثر سنندج بودیم که این نزاع باعث مرگ و مصدوم شدن چندین فرد گردید. این امر به هیچ وجه در شان جامعه اسلامی به ویژه استان همانند کردستان نبوده و نیست، بنابراین از دستگاه‌های متولی حفظ امنیت درخواست داریم که نسبت به افزایش ضریب امنیت در جامعه نقش خود را به خوبی ایفا کنند و با متخلفان به شدت برخورد نمایند.

ماموستا رستمی در پایان خطبه های این هفته نماز جمعه سنندج ضمن تبریک ثبت جهانی هورامان، خاطرنشان کرد: ثبت جهانی هورامان توسط سازمان یونسکو نشان دهنده جایگاه والای فرهنگی هورامان و استان کردستان در کشور و حتی جهان دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha