جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیر حوزه علمیه قزوین

حوزه / مدیر حوزه علمیه قزوین در جلسه کارگروه «فقه» و اصول»، از راه اندازی ۶ گروه علمی اخلاق، تفسیر و علوم عقلی، علوم حدیث، فقه، اصول، ادبیات فقهی در سطح مدارس علمیه استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا، ظهر امروز در جلسه کارگروه فقه حوزه علمیه قزوین، با تسلیت فرارسیدن ماه محرم، بیان کرد: از فرصت این ایام برای افزایش معرفت استفاده کنیم.

مدیر حوزه علمیه قزوین در ادامه اظهار کرد: خوشبختانه حوزه علمیه قزوین از لحاظ نیروهای انسانی جوان، خوش فکر و توانمند در عرصه های مختلف، از ظرفیت بالایی برخوردار است که می توان با بکار گیری این عزیزان، برنامه ها پس از کارشناسی لازم تصویب و اجرا ء شود.

وی ادامه داد: در گروه تخصصی فقه و اصول، موضوعات و طرح های مشترکی وجود دارد که با تشکیل جلسه مشترک می توانیم هم افزایی کرده و در جهت نیل به اهداف، قوی تر عمل نماییم.

مدیر حوزه علمیه قزوین ادامه داد: از این پس جلسات کارگروه «فقه» و اصول» تشکیل می شود که امیدواریم گامی در ارتقای کمی و کیفی  حوزه علمیه قزوین باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا بیان کرد: اگر نیروی انسانی ما یعنی طلاب و اساتید رشد کمی و کیفی داشته باشند، خروجی بهتری خواهیم داشت.

 مدیر حوزه علمیه قزوین عنوان کرد ۶ گروه علمی اخلاق، تفسیر و علوم عقلی، علوم حدیث، فقه، اصول، ادبیات فقهی در سطح حوزه‌های علمیه استان راه‌اندازی شده است.

در ادامه، موضوعات جلسه به بحث گذاشته شد و پس از بحث و بررسی، مواردی به تصویب رسید.

راه اندازی ۶ گروه علمی در حوزه علمیه قزوین

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha