سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تصاویر/ آیین رونمایی از تلوزیون اینترنی حوزه علمیه و بازدید آیت الله اعرافی از رسانه رسمی حوزه

حوزه/ در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار با حضور آیت الله اعرافی در خبرگزاری حوزه برگزار شد، خبرنگاران رسانه رسمی حوزه های علمیه تکریم شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، همزمان با روز ۱۷ مرداد، روز خبرنگار، مراسم گرامیداشت و تکریم از خبرنگاران، سردبیران،دبیران و کارکنان  رسانه رسمی حوزه های علمیه با حضور آیت الله اعرافی در مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه  در قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش: این مراسم که  با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار گردید، جمعی از مدیران مسئول، سردبیران، مدیر و رئیس خانه مطبوعات و معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و همچنین جمعی از مدیران مرکز رسانه و فضای مجازی و مسئول روابط عمومی حوزه های علمیه حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا برته مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه در سخنانی کوتاه، مطالبی را بیان نمود و در ادامه چهار نفر از خبرنگاران آقایان، سید محمود رضوی، عباس فرامرزی، سعید امیری و محمد رسول صفری عربی به ارائه دیدگاه ها، بیان مشکلات، پیشنهادات و مخاطرات شغل خبرنگاری پرداختند.

در ادامه آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه  که از بخش های مختلف مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه بازدید کرده بود در جمع خبرنگاران در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد شهدای رسانه،گفت: اشکالات و ضعف ها را در زمینه های صنفی رسانه حوزه می فهمم؛ اما نیروهای زحمت کش این رسانه با تلاش های جهادی که داشته اند توانسته اند اثربخشی خوبی را به منصه ظهور برسانند.

در پایان از تعدادی از خبرنگاران موفق، عرصه اطلاع رسانی در حوزه های علمیه از سوی آیت الله اعرافی تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha