پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
شاهرخی

حوزه/ استاندار همدان با بیان اینکه جلسه فوق‌العاده ستاد کروتا با توجه به نگرانی‌های اخیر رهبر معظم انقلاب و دستور رئیس جمهور جهت آرایش جدید مقابله با کرونا تشکیل شده است، گفت: بر اساس آمارهای موجود، در روزهای آتی با شرایط سخت کرونایی روبرو خواهیم بود و لذا لازم است تا تدبیر لازم برای این مشکل اندیشیده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با توجه به وضعیت خطرناک شیوع بیماری کرونا در همدان، شب گذشته جلسه فوق‌العاده ستاد مدیریت کرونا استان با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، دادستان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و روسای کمیته‌های تخصصی ستاد استانی کرونا برگزار شد.

سید سعید شاهرخی استاندار همدان، در این جلسه با اشاره به شرایط قرمز کرونایی استان، اظهار داشت: این جلسه فوق‌العاده با توجه به نگرانی‌های اخیر رهبر معظم انقلاب و دستور رئیس جمهور جهت آرایش جدید مقابله با کرونا تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه استان همدان شرایط بهتری نسبت به بعضی استان‌های همجوار دارد، گفت: بر اساس آمارهای موجود، در روزهای آتی با شرایط سخت کرونایی روبرو خواهیم بود و لذا لازم است تا تدبیر لازم برای این مشکل اندیشیده شود.

استاندار همدان با اشاره به اینکه ورودی بیمارستان‌ها در حال افزایش است، یادآور شد: تقاضای ما از مردم عزیز همدان این است که با درک شرایط سخت فعلی، از تجمعات و دورهمی‌ها پرهیز کنند و با قطع زنجیره انتقال بیماری، یاور کادر درمان باشند.

افزایش آمار مبتلایان به کرونا در همدان، مردم شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنند

در ادامه، دکتر رشید حیدری مقدم رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان نیز با اشاره به افزایش آمار ابتلا به کرونا در استان همدان، اظهار داشت: متاسفانه در حال تجربه کردن شرایط سختی در استان هستیم و روز به روز آمارها در حال افزایش است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۲۰۰ بیمار در بیمارستان‌ها بستری هستند، گفت: به طور میانگین روزانه ۱۰۰نفر به آمار بستری‌ها و افراد مبتلا به کرونا اضافه می‌شود و این نشان دهنده شرایط سخت موجود است.

جلسه فوق العاده ستاد مدیریت کرونا/ شرایط سخت است، مردم همراهی کنند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با تاکید بر اینکه شرایط همدان قرمز و خطرناک است، خاطر نشان کرد: عدم رعایت پروتکل‌ها و شیوه نامه‌های بهداشتی در بین مردم علت اصلی به وجود آمدن شرایط خطرناک فعلی است.

وی با درخواست از همه مردم به جهت رعایت دقیق شیوه نامه‌های بهداشتی، یادآور شد: قطعا یکی از شروط اصلی برای عبور از شرایط سخت فعلی همکاری و همراهی مردم عزیز است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha