شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 974810
۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳
تبریز

حوزه / سومین کارگاه از مجموعه کارگاه های نویسندگی با رویکرد "تولید محتوا در فضای مجازی" با مشارکت ۵ مدرسه علمیه خواهران، بصورت مجازی در سامانه سیما برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، سومین کارگاه از مجموعه کارگاه های نویسندگی با رویکرد "تولید محتوا در فضای مجازی"  با مشارکت معاونت پژوهش مدارس علمیه فاطمه الزهراء(س) آبادان و فاطمه الزهرا (س) مرند، الزهراء(س) فریدن، الزهرا (س) تبریز و کوثر بندر لنگه بصورت مجازی در سامانه سیما با حضور طلاب و اساتید برگزار شد.

این کارگاه ها با هماهنگی و برنامه ریزی بین راهبری پژوهشی مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران کشور با پنج مدرسه علمیه منتخب کشوری از سطح ۲ و۳ برای اولین بار جهت ارتقاء مهارت های پژوهشگری طلاب با هدف تولید محتوا در فضای مجازی برگزار می شود.

حجت الاسلام ابوالفضل هادی منش، مدرس پژوهش و نویسندگی در این وبینار به هنر نویسندگی، مهارت یادداشت نویسی و انگیزه نوشتن اشاره کرد و این کارگاه را فرصتی برای شکوفایی استعداد  و زمینه ای برای حضور طلاب در فضای مجازی عنوان کرد.

وی افزود: کپی برداری و جمع آوری مطالب نویسندگی، کار علمی نیست. وقتی توانستید ۱۰۰۰کلمه (۴ الی۵ صفحه) درباره یک موضوع بنویسید، یعنی تولید محتوا انجام داده اید.

این کارگاه در ۸ جلسه برنامه ریزی شده که ان شاءالله فراگیران در پایان کارگاه، می توانند به نوشتن یادداشت علمی کوتاه در فضای مجازی و اهداف تعیین شده بپردازند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha