پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام ابوالفضل نجادی مدیر مدرسه علمیه مشکات کرمانشاه

مدیر مدرسه علمیه مشکات کرمانشاه با اشاره به نیاز امروز جامعه به تلاش شبانه روزی مسئولین، تصریح کرد: علی رغم عملکرد ضعیف دولت یازدهم و دوازدهم در مسیر عمل به وعده ها و غفلت از رفع معیشت مردم، انتظار از دولت فعلی باید عقلانی باشد.

حجت الاسلام ابوالفضل نجادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: فلسفه قیام امام(ره) و پیروزی انقلاب اسلامی، اجرای تعالیم اسلام و خدمت به محرومان  بود و  امروز بار دیگر شاهد احیای روحیه خدمت رسانی به نقاط محروم هستیم.

مدیر مدرسه علمیه مشکات کرمانشاه افزود: دولتمردانی که فرامین و دغدغه های امامین انقلاب را به دور از شعار زدگی، در مقام عمل پیگیری می کنند، در حقیقت فرزندان واقعی ملت و ولایت هستند.

وی با اشاره به نیاز امروز جامعه به تلاش شبانه روزی مسئولین، تصریح کرد: علی رغم عملکرد ضعیف دولت یازدهم و دوازدهم در مسیر عمل به وعده ها و غفلت از رفع معیشت مردم، انتظار از دولت فعلی باید عقلانی باشد.

حجت الاسلام. نجادی اظهار کرد: دولتمردانی که در سالهای اخیر با چشم امید به بیگانگان و دولت های غربی، به دنبال گشایش اقتصادی برای مردم بودند، بزرگترین اشتباه را مرتکب شدند.

وی در پایان گفت: برای  آزادی خرمشهر ها در عصر حاضر، اگر به سرمایه های داخلی و داشته های ملت نجیب ایران توجه شود، برای رفع معضلات اقتصادی و معیشتی می شود، حماسه ها آفرید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha