جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/ دیدار نمایندگان آیت الله اعرافی از اعضای ستاد حوزوی بحران و حوادث غیرمترقبه با نماینده ولی فقیه در استان ایلام

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار در دیدار نمایندگان دفتر اجتماعی و سیاسی حوزه، تصریح کرد: طلاب جهادگر در بحران های مختلفی همچون سیل، زلزله و مقابله با بیماری کرونا خوش درخشیدند و با خدمتگزاری به مردم موجب تقویت گرایش و اعتماد آنان به سمت روحانیت شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار در دیدار نمایندگان دفتر اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه و مسئولان حوزه علمیه استان ایلام، گفت: حوادث غیرمترقبه و بحران ها هم تهدید هستند و هم در عین حال می توانند فرصت هایی را به وجود آورند.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام افزود: طلاب جهادگر در بحران های مختلفی همچون سیل، زلزله و مقابله با بیماری کرونا خوش درخشیدند و با خدمتگزاری به مردم موجب تقویت گرایش و اعتماد آنان به سمت روحانیت شدند.

رئیس شورای حوزه علمیه استان ایلام تاکید کرد: نقش آفرینی و خدمت رسانی جهادی روحانیت در بحران ها می بایست به عنوان تکه ای از تاریخ به صورت مستند ثبت  و ضبط شود.

وی ساماندهی و پشتیبانی فعالیت های جهادی را لازم دانست و گفت: نیروهای جهادی آماده خدمت رسانی هستند، اما باید نظام مندی، پشتیبانی و تأمین تجهیزات لازم برای این کار بیش از پیش اجرایی گردد.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام تصریح کرد: در موضوع آسیب های اجتماعی می بایست بازنگری در حوزه های علمیه انجام گیرد.

خدمات طلاب جهادی اعتماد مردم به روحانیت را تقویت کرد

قرارگاه مقابله با جریان های انحرافی در استان ها تشکیل شود

حجت الاسلام بهمن وحدتی آراسته هم در این دیدار با ابلاغ سلام آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور، گفت: با توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، ستاد حوزوی بحران به شکل منسجم تر برنامه ها را به مدیریت های استانی حوزه ابلاغ کرده است.

مدیر خدمات اجتماعی، پیشگیری و درمان آسیب ها دفتر اجتماعی و سیاسی حوزه‌ با اشاره به این که طلاب جهادی استان ایلام خوش درخشیده اند، اظهار کرد: انتظار داریم به موضوع آسیب های اجتماعی هم پرداخته شود. همچنین قرارگاه مقابله با جریان های انحرافی در مدیریت های استانی حوزه تشکیل شود.

وی از حمایت های سپاه پاسداران استان ایلام از فعالیت های جهادی طلاب تقدیر کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha