پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
جلسه روسای تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بنا به گفته‌های رئیس سازمان تبلیغات اسلامی مقام معظم رهبری از رعایت پروتکل‌های بهداشتی در هیئات مذهبی رضایت داشتند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت‌الاسلام و المسلمین سید رضا افتخاری، در نشست رؤسای تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور نماینده ولی فقیه در استان تشکیل شد، اظهار کرد: با توجه به وضعیت کرونا، محرم امسال حال و هوای متفاوتی داشت و جلسات متعددی در استان و شهرستان با حضور هیئت های مذهبی تشکیل و به نحوی برنامه‌ریزی شد که آسیبی به عزاداران وارد نشود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: به اذعان دانشگاه علوم پزشکی بالای ۹۵ درصد هیئات مذهبی استان مسائل و پروتکل‌ها ابلاغی را رعایت کردند و از متوسط کشوری نمره خوبی گرفتیم.ضمن اینکه ایراد و اشکالاتی به برخی شهرستان‌ها وارد بود.

وی با اشاره به همکاری ادارات در برگزاری برنامه‌های دهه اول محرم، گفت: طی تماس تلفنی که با حجت‌الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی داشتم اعلام کرد که مقام معظم رهبری از اقدامات هیئات مذهبی در رعایت پروتکل‌های بهداشتی اظهار رضایت کرده اند.

افتخاری ضمن قدردانی از حمایت های نماینده ولی‌فقیه در استان، گفت: حدود ۷۰۰ هیئت مذهبی استان در سامانه بیرق ثبت‌نام کردند و سرکشی متعددی از این هیئات صورت گرفت که در بعضی هیئت ها با حضور نماینده ولی فقیه تذکرات لازم داده شد.

وی بیان کرد: برنامه‌ای دیگری بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی بعد از رهنمودهای مقام معظم رهبری در ۲۰ مرداد مبنی بر اوج ‌گیری مجدد مواسات و همدلی مردم که کانون این مکان‌ها مساجد باشد، داشتند. توصیه‌های نماینده ولی‌فقیه به پیشبرد این موضوع کمک و انجام آن به صورت مطلوب تری صورت می پذیرد.

 وی بیان کرد: پیگیر ساخت مساجد و مکان‌های بدون مسجد و استقرار امام مساجد هستیم. امام مساجد به خوبی می‌تواند طرح محله همدل را به پیش ببرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha