سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
طارق سلمی سخنگوی جنبش جهاد اسلامی

حوزه/ طارق سلمی سخنگوی جنبش جهاد اسلامی تأکید کرد: بعد از فرار اسرای فلسطینی از امنیتی ترین زندان رژیم اسرائیل، این رژیم دچار سردرگمی و آشفتگی شده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، طارق سلمی سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در غزه تأکید کرد: بعد از فرار اسرای فلسطینی از امنیتی ترین زندان رژیم اسرائیل، این رژیم دچار سردرگمی و آشفتگی شده است.

وی با اشاره به اینکه امکان هیچ گونه هماهنگی با خارج زندان وجود ندارد و اسرا با خارج زندان در تماس نیستند، گفت: فرار اسرا در این مرحله بیانگر شکست امنیتی و اطلاعاتی اشغالگران است و این عملیات یک حماسه و اسطوره استثنایی به شمار می رود.

سخنگوی جهاد اسلامی با بیان اینکه رژیم اسرائیل با دقت و با هماهنگی کامل به دنبال بازداشت اسرای فراری است، مسئولیت سلامت اسرا را متحمل رژیم اشغالگر دانست.

شایان ذکر است که مقامات رژیم اسرائیل اعلام کردند که ۶ نفر از اسرای فلسطینی وابسته به جنبش فتح و جهاد اسلامی از زندان جلبوع در شمال سرزمین های اشغالی فرار کردند.

رژیم اسرائیل افزود: اسرا از طریق حفر تونل توانستند فرار کنند و ۵ نفر از  آنها متعلق به جهاد اسلامی و یک نفر وابسته به جنبش فتح است.

رسانه های اسرائیلی نگرانند که این شش نفر داخل رژیم اسرائیل دست به عملیات بزنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha