جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
زندان رژیم اسرائیل

حوزه/ هیئتی از حزب الله با شکیب العینا مسئول روابط ملی و خارجی جنبش جهاد اسلامی فلسطین دیدار کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، هیئتی از حزب الله متشکل از شیخ زید ضاهر مسئول منطقه صیدا، علی الزینو مسئول شعبه عین الحلوه و عارف حمید مسئول شعبه صیدا با شکیب العینا مسئول روابط ملی و خارجی جنبش جهاد اسلامی فلسطین دیدار کرد.

شیخ ضاهر عملیات فرار ۶ اسیر فلسطین از زندان جلبوع را از طرف فرماندهی حزب الله به ملت فلسطین و جنبش جهاد اسلامی فلسطین تبریک گفت و اشاره کرد: این اقدام موجب سربلندی امت شده است.

وی افزود: ملت فلسطین از قهرمانان متولد شده اند و مایه افتخار هر انسان آزاد و شریف هستند.

این عملیات موجب پیروزی تمامی ملت های عربی و اسلامی به شمار می رود

شکیب العینا بر رویکرد و شیوه میان مقاومت فلسطین و حزب الله تأکید کرد و افزود: این عملیات موجب پیروزی تمامی ملت های عربی و اسلامی و نیرو های مقاومت و اهانت بزرگی اشغالگران به شمار می رود که به امنیت این زندان می نازید.

 وی این عملیات قهرمانانه را در امتداد نبرد "سیف القدس" دانست و فرار اسرا از زندان به رهبری جهاد اسلامی را سیلی جدیدی به این رژیم و سرویس امنیت آن توصیف کرد و بیان داشت: این عملیات شکست خفت باری برای سازمان اطلاعات به شمار می رود و موجب عدم توازن دشمن شده است.

عضو جنبش جهاد اسلامی تأکید کرد: ملت فلسطین تا بیرون راندن این دشمن و آزاد سازی کامل مقدسات و اسرا از لوث اشغالگران خسته و متوقف نخواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha