پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

حوزه/ تأکید رهبر انقلاب این است که از ظرفیت بالای جوانان برای تقویت جبهه فرهنگی استفاده شود. این کار در این وزارت خانه یکی از اهداف مهم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز  در دیدار با حضرت آیت الله نوری همدانی که در دفتر معظم له در قم برگزار شد، با بیان این که رویکرد این وزارت تقویت فرهنگ و تربیت دینی است، گفت: این وزارت تنها وزارت خانه ای است که دارای پسوند اسلامی است.

وی افزود: نگاه ما این است که حوزه فرهنگ دینی قوی است نقش ما این باشد بسترهای فرهنگی را بیش از گذشته برای حضور جوانان آماده کنیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان داشت: تأکید رهبر انقلاب این است که از ظرفیت بالای جوانان برای تقویت جبهه فرهنگی استفاده شود. در همین رابطه ارتباط با علما و حوزه قرار دارد و می توان از این بستر در پیشرفت حوزه فرهنگ بهره گیری شود.

اسماعیلی گفت: تلاش ما این است، نگاه های  مراجع و علما در بحث فرهنگ، تقویت و دنبال شود، چرا که معتقدیم حضرت عالی از استوانه انقلاب هستید و راهنمایی های  شما می‌تواند چراغ راهی برای خدمت گزاران به نظام برای انجام بهتر در امر خدمت رسانی باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha