جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امام جمعه موقت قزوین

حوزه / امام جمعه موقت قزوین گفت: دانشمندان نخبه ای در زمینه طب سنتی فعالیت دارند و دولت باید در این زمینه قدم جدی بردارد، اما نباید عده ای به بهانه طب سنتی در مقابل واکسیناسیون بایستند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید مهدی خضری، در خطبه های نماز جمعه قزوین با اشاره به جنگ روایت ها، گفت: دشمن با طراحی روایت غلط از وقایع مختلف منجر به شهادت امام حسین (ع) شد که در راس آنها معاویه قرار داشت.

خطیب نماز جمعه قزوین با اشاره به اینکه جنگ روایت ها  جای شهید و جلاد را عوض می کنند، گفت:  امروز در سخت ترین شرایط جنگ روایت ها بر سر می بریم و از آغاز انقلاب اسلامی روایت های متعددی علیه انقلاب در حال فعالیت است.

حجت الاسلام خضری با اشاره به اینکه در موضوعات افغانستان در شرایط جنگ روایت ها قرار داریم و جنگ حق و باطل نیست، تصریح کرد: امروز سؤالی مطرح می شود که چرا ایران در این جنگ شرکت نمی کند، این مهم در حالی است که هدف این جمله خیرخواهی برای مردم افغانستان نیست و می خواهند به عقبه شناختی کشور در جریان مقاومت و دفاع از حریم اسلام ضربه بزنند. همین افراد علیه مدافعان حرم مقالات و مطالب زیادی را منتشر کردند، ولی امروز مدعی دفاع از افغانستان شدند.

امام جمعه موقت قزوین گفت: در جریان افغانستان بنا به فرموده مقام معظم رهبری، جمهوری اسلامی مدافع مردم افغانستان و تشکیل دولت فراگیر است و در دعوای قومیتی شرکت نمی کند؛ گرچه طالبان را تطهیر نکردیم، ولی داعش نیست و جای مطالعه بیشتری دارد.

حجت الاسلام خصری با اشاره به موارد دیگری از جنگ روایت ها افزود: در جریان واکسن برکت مقام معظم رهبری این اقدام را در قواره دفاع مقدس نامگذاری کردند، ولی امروز برخی واکسن برکت را آب مقطر می دانند و جریان غربگرا و عده ای به بهانه طب سنتی در خط مقدم مقابله با واکسن هستند

وی  ادامه داد: دانشمندان نخبه ای در زمینه طب سنتی فعالیت دارند و دولت باید در این زمینه قدم جدی بردارد، ولی نباید یک عده به نام طب سنتی موضوعات را وارونه جلوه دهند.

امام جمعه موقت قزوین اظهار داشت: در ماجرای اربعین رایزنی های زیادی شده است، ولی عده ای خشک مغز به دنبال ایجاد حاشیه در این مسیر هستند که به هیچ وجه مطلوب ارزیابی نمی شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha