شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: خدمت رسانی چشمگیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به محرومان ستودنی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان در دیدار مدیر کل و جمعی از معاونین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان لرستان، ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام سهرابی به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن استان، اظهار داشت: حجت الاسلام سهرابی از چهره های شاخص روحانیت در استان، مزین به  علم و تقوا و همچنین از اساتید شناخته شده حوزه است.

وی افزود: بنیاد مسکن، سازمانی است که در راستای خدمت به عموم مردم ، به ویژه محرومین ایجاد شده و حساب ۱۰۰ امام در سراسر کشور آثار خوبی به جا گذاشته است.

امام جمعه خرم آباد عنوان کرد: یکی از دغدغه های دلسوزان انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری این است که هر خانواده ایرانی سرپناهی داشته باشند و در همین راستا بنیاد مسکن و مرحوم تابش رئیس بنیادمسکن کشور به عنوان یک چهره جهادی، انقلابی و پرتلاش خدمات شایسته ای از سوی این نهاد به محرومان ارائه دادند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی ادامه داد: امیدواریم با روی کار آمدن دولت سیزدهم و تلاش و کوشش مضاعف تر دیگر مدیران منتظر بودجه نباشند و با همت جهادی و تلاش در راستای رفع مشکلات قدم بردارند.

وی  گفت: گاهی برخی مدیران حتی حاضر نیستند کارهای  مطالعاتی  یک طرح را خودشان انجام دهند، بلکه یک طرح بر روی کاغذ ارسال می کنند و انتظار بودجه دارند.

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: محرومیت در اعماق وجودی و اقصی نقاط استان وجود دارد و می طلبد از همه ظرفیت ها از جمله خیرین مسکن ساز استفاده شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی خاطرنشان کرد: می توان با ساماندهی ظرفیت های مردمی و گروه های جهادی جهت محرومیت زدایی از آنها بهره گرفت.

وی در پایان اظهار کرد: اهتمام و برنامه ریزی مناسب جهت  تقویت حساب ۱۰۰ امام و همچنین تشویق خیران جهت خدمت رسانی به مناطق محروم، از مهمترین برنامه هایی است که باید در دستور کار بنیادمسکن قرار بگیرد.

تقدیر امام جمعه خرم آباد از خدمت رسانی بنیاد مسکن به محرومان

تقدیر امام جمعه خرم آباد از خدمت رسانی بنیاد مسکن به محرومان

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha