جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ بازدید مدیر حوزه علمیه کردستان از رسانه رسمی حوزه/حجت الاسلام والمسلمین رنجبر، مدیر حوزه علمیه کردستان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین رنجبر، مدیر حوزه علمیه استان کردستان با حضور در ساختمان مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه کشور، از «خبرگزاری حوزه» و «هفته نامه افق حوزه» بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین نادر رنجبر، مدیر حوزه علمیه استان کردستان، پنجشنبه ۲۵ شهریور با حضور در ساختمان مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه کشور، از بخش های مختلف «خبرگزاری حوزه» و «هفته نامه افق حوزه» بازدید کرد و در جریان فعالیت های کلان رسانه ای حوزه قرار گرفت.

ببینید:

تصاویر بازدید مدیر حوزه علمیه کردستان از رسانه رسمی حوزه

مدیر حوزه علمیه استان کردستان همچنین در نشستی با حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا برته، مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه کشور، به بررسی راه های تقویت و توسعه همکاری های مشترک حوزه علمیه استان و رسانه رسمی حوزه پرداخت.

 حجت الاسلام والمسلمین رنجبر، تقویت فعالیت های رسانه رسمی حوزه در کردستان را بسیار مهم دانست و آمادگی مدیریت حوزه علمیه استان برای افتتاح دفتر نمایندگی خبرگزاری  حوزه در سنندج را اعلام کرد.

وی بر ضرورت آموزش مهارت های رسانه ای به طلاب تاکید کرد و خواستار برگزاری دوره های آموزشی خبرنگاری و سواد رسانه برای طلاب استان کردستان از سوی رسانه رسمی حوزه شد.

حجت الاسلام والمسلمین برته، مدیر مسئول خبرگزاری رسمی حوزه هم در این جلسه بر حمایت و پشتیبانی کامل رسانه ای از نهادهای حوزوی و دینی استان کردستان و تقویت و توسعه همکاری ها تاکید کرد.

در جریان این بازدید، علی اصغر دریایی، مسئول نظارت و برنامه ریزی حوزه علمیه کردستان، حجت الاسلام والمسلمین رنجبر، مدیر حوزه استان را همراهی می کرد.

اخبار تکمیلی متعاقباً منتشر خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha