جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
طاهری

حوزه/ در دیدار مدیر تبلیغات اسلامی بوشهر با نماینده ولی فقیه در استان روند اجرای طرح ملی علمی پژوهشی رهیافت ولایت بررسی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر به منظور ارائه گزارشی از آخرین روند اجرای طرح ملی علمی پژوهشی رهیافت ولایت، ظهر امروز حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان دیدار کرد.

در آغاز این نشست حجت‌الاسلام طاهری گزارشی از جزئیات و روند اجرای طرح ملی علمی پژوهشی رهیافت ولایت ارائه داد و در ادامه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر به بیان سخنانی در جهت اجرای بهتر طرح پرداخت.

گفتنی است، طرح ملی علمی پژوهشی رهیافت ولایت از طرح‌های دانش‌بنیان تمدنی سازمان تبلیغات اسلامی به شمار می‌رود که با روش‌های علمی طراحی و الگوی اجرایی آن تدوین شده، و طی ۲ مرحله در مقاطع کوچک‌تر اجرا و مشکلات آن برطرف شده است.

 این طرح با مشارکت ۸۰ طلبه پژوهشگر علمی و توانمند از سراسر کشور در عرصه تبلیغی برگزیده شده از میان ۵۲۰ طلبه طی چهار مرحله آزمون اجرا می‌شود و مقدمات حضور این طلبه‌ها با هماهنگی سایر دستگاه‌ها فراهم شده و از ابتدای مهرماه آماده انجام کارهای تبلیغی هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha