پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
پیام تسلیت

حوزه/مدیر حوزه‌ علمیه کهگیلویه و بویراحمد در پیامی، رحلت عالم ربانی و عارف فرزانه علامه حسن زاده آملی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج،حجت الاسلام والمسلمین صفدر پناهی، مدیر حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی، رحلت عالم ربانی، عارف فرزانه علامه حسن زاده آملی را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

 ارتحال عالم ربانی، فیلسوف صمدانی، عارف واصل، علامه حسن زاده آملی که ضایعه ای دردناک برای حوزه های علمیه خواهد بود را به قطب عالم امکان حضرت بقیة الله الاعظم، نایب برحقش ولی امرمسلمین، مردم شریف ایران اسلامی، علماء و فضلاء و طلاب حوزه های علمیه تسلیت وتعزیت عرض میکنم .

این عالم جلیل القدر که در بسیاری از علوم صاحب نظر بود در کنار فعالیتهای علمی تا لحظه آخر مدافع نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه بود .

گرچه به مصداق آیه شریفه مَا نَنْسَخْ مِنْ آیَةٍ أَوْ نُنْسِهَا نَأْتِ بِخَیْرٍ مِنْهَا أَوْ مِثْلِهَا، خداوند تبارک و تعالی این ضایعه عظیم را جبران خواهد کرد ولی قدرشناسی و سپاسگزاری اقتضاء می کند یک بار دیگر،جامعه ما مخصوصا اهل علم ،ضمن آشنایی بیشتر با دست آوردهای علمی این فیلسوف و عارف فرزانه، به عوامل موفقیتش بیشتر بپردازند و سعی در ادامه راه نورانی اش نمایند.

این قبیل سالکان واصل ستاره های فروزانی هستند که حیات و مماتشان برای رساندن سالکان طریق هدایت چندان فرقی نمیکنند .پس علینا به اینکه هم آثار این مرد بزرگ را خوب بهره برداری کنیم و هم رموز موفقیتش را سرمشق زندگی قرار دهیم. خداوند اروح  پرفتوح آن عزیز سفر کرده در آستانه اربعین را با سالار شهیدان محشور و خلاء وجودش را با عالمانی همتراز و یا برجسته تر برطرف فرماید .

صفدرپناهی

مدیرحوزه های علمیه استان کهگیلویه وبویراحمد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha