شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شیخ موسی احمدی

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه بوشهر مهد دلیران است که قدمت آن به اندازی سیراف است، گفت: سهم استان بوشهر در مدیریت های کشوری در سالهای گذشته بسیار ناچیز بوده و امیدواریم با آغاز دولت جدید این روند اصلاح شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام موسی احمدی، صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه استاندار بوشهر اظهار داشت: امروز در حالی نماینده عالی دولت در استان معرفی می شود که فصل ماه مهر مدارس شروع شده است و ما این را نیز به فال نیک خواهیم گرفت.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در ادامه اضافه کرد: این مراسم باشکوه برای تکریم عزیزی است که سالها در استان بوشهر زحمت کشیده است و معرفی چهره نام آشنایی برای سکان مدیریت استان است.

وی با بیان اینکه استان بوشهر دارای ظرفیت های فراوانی است که باید از آنها به نحو احسن استفاده شود، گفت: بوشهر مهد دلیران است که قدمت آن به اندازی سیراف است؛ سهم استان در مدیریت های کشوری در سالهای گذشته بسیار ناچیز بوده و امیدواریم با آغاز دولت جدید این روند اصلاح شود و از ظرفیت توانمدان بوشهری در مدیریت های کلان استفاده شود.

نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: توجه به معیشت مردم، راه آهن، آزاد راه فیروزکوه به جم، وادار کردن شرکت های نفتی به تعهدات اجتماعی خود، اشتغال و بهداشت و درمان از خواسته های مهم مردم این استان از دولت جدید است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha