جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام محمدرضا مبلغی - رئیس مجمع نمایندگان لرستان در مجلس

رئیس مجمع نمایندگان لرستان با تاکید بر این که مردم چشم امید به حل مشکلات دارند، گفت: اجرای دقیق برنامه های کارشناسانه راه برون رفت از مشکلات اقتصادی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام محمدرضا مبلغی، رئیس مجمع نمایندگان لرستان، امروز در مراسم تودیع و معارفه استاندار لرستان، با اشاره به اینکه استان لرستان از نرخ بالای بیکاری رنج می برد، گفت: راه اندازی و احیای واحدهای اقتصادی و توجه ویژه به رونق و توسعه اقتصادی از مطالبات به حق مردم ولایی و شهید پرور لرستان است که مسئولان باید به آن نگاه ویژه ای داشته باشند.

وی، خواستار برنامه ریزی دقیق و کارشناسی برای حل مشکلات کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در استان شد و افزود: برای برون رفت از مشکلات اقتصادی باید برنامه ریزی های کارشناسانه صورت گیرد.

رئیس مجمع نمایندگان لرستان با بیان اینکه مردم ولایی و بابصیرت ایران اسلامی چشم امید به حل مشکلات دارند، خاطر نشان کرد: مردم می خواهند با توجه به ظرفیت های استان لرستان در حوزه های مختلف وضعیت معیشتی و اقتصادی در استان ارتقا یابد و شاهد پیشرفت و توسعه روزافزون استان در ابعاد گوناگون باشند.

حجت الاسلام مبلغی با اشاره به ظرفیت فراوان منابع آبی، خاک حاصلخیز و ... در این استان، افزود: اگر از این پتانسیل ها استفاده بهینه و برنامه ریزی شده صورت نگیرد، همچنان در فقر و فلاکت به سر خواهیم برد.

وی با بیان اینکه  با وجود ظرفیت و پتانسیل فراوان خدادادی و جفرافیایی در لرستان، این استان همچنان از فقر به خود می نالد، افزود: باید از تمام زیر ساخت ها و پتانسیل های استان برای رونق اقتصادی بهره برداری شود.

رئیس مجمع نمایندگان لرستان با بیان اینکه امیدوار به تغییر و توسعه استان در دولت کنونی هستیم، خاطر نشان کرد:  وقتی سد معشوره در بالا دست احداث نمی‌شود، باید مصیبت عظیم و سیلاب ویرانگر هم در استان اتفاق بیفتد.

حجت الاسلام مبلغی در پایان اعلام کرد: نمایندگان استان لرستان برای اعتلا و پیشرفت استان لرستان با استاندار، مدیران دستگاه های اجرایی و مسئولان ملی تعامل و همکاری دو جانبه خواهند داشت تا شاهد حل مشکلات مردم استان در بخش های مختلف باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha