سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
سمیه سالم

حوزه/ کارگاه تخصصی تعامل پژوهشی استان‌های مازندران و سمنان در راستای تدوین پیش‌نویس رساله سطح ۴ استان برگزار شد.

سمیه سالم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در سمنان، از برگزاری کارگاه تخصصی تعامل پژوهشی استان‌های مازندران و سمنان در مدیریت حوزه علمیه خواهران سمنان در راستای تدوین پیش‌نویس رساله سطح ۴  استان خبر داد.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان سمنان گفت: کارگروهی متشکل از اساتید استان مازندران و سمنان با حضور مدیران محترم و معاون پژوهش استانی اساتید مدعو دوستان به صورت حضوری و آنلاین تشکیل شد.

وی ادامه داد: در این جلسه مدیر کل اداره پژوهش های عمومی حجت الاسلام معارفی از قم به صورت آنلاین و مطالب کلیدی در این زمینه مطرح نمودند.

سالم اضافه کرد: در ادامه جلسه اساتید بزرگوار مواردی چون شرایط استاد راهنما، مشاور و داور، ظرفیت اساتید و ارزیابی عملکرد آنها، شرایط اعضای کارگروه ها، سازوکار نظارت و عملکرد کارگروه ها بحث کلان پروژه ها و شرایط آن و شناسایی اساتید برتر و امتیاز بندی آنها جهت افزایش ظرفیت راهنمایی و مشاوره بحث حمایت‌ها و تسهیلات و تشویق‌های طلاب و اساتید راهنمایی برتر را مورد بررسی، تحلیل، اصلاح و پیشنهاداتی در این زمینه ارائه نمودند.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان سمنان ادامه داد: این پیش نویس با راهبری دو معاونت استان سمنان و مازندران سرکار خانم اردشیری و دبیری سرکار خانم کامرانی مدیر کل پژوهش های تحصیلی ان‌شاءالله برای مرکز مدیریت خواهران قم ارسال  و بعد از تایید نهایی در کارگروه مرکزی قم و تصمیم نهایی ان‌شاءالله به استان‌ها ابلاغ خواهد شد.

کارگاه تخصصی تعامل پژوهشی استان‌های مازندران و سمنان برگزار شد

کارگاه تخصصی تعامل پژوهشی استان‌های مازندران و سمنان برگزار شد

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha