سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
تصاویر / گردهمایی روحانیون و مبلغین شاخص تبریز

کارشناس ساماندهی امور مبلغین و ائمه جماعات اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر از آغاز جذب روحانیون مستقر توسط این اداره کل خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام حسن صادق‌زاده، پیش از ظهر امروز از آغاز جذب روحانیون مستقر توسط اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر خبر داد و اظهار داشت: با توجه به لزوم فعالیت روحانیون جوان، علاقه‌مند، انقلابی و دغدغه‌مند نسبت به مسائل فرهنگی در اقصی نقاط بوشهر، طی فراخوانی از طلاب جوان، انقلابی و توانمند جهت استقرار در مناطق محروم دعوت به عمل می‌آید.

کارشناس ساماندهی امور مبلغین و ائمه جماعات اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر افزود: فرایند جذب و استقرار روحانی از طریق سازمان تبلیغات اسلامی سالانه در ۴ نوبت انجام می‌شود که در همین راستا امسال اقدام به جذب و انجام مصاحبه و پذیرش مبلغین واجد شرایط خواهد شد. 

وی با ارائه توضیحاتی در خصوص زمان اجرای این طرح و مهلت ثبت‌نام علاقه‌مندان، ضمن دعوت از عموم روحانیون و مبلغین برای شرکت در این طرح، گفت: زمان آغاز فرایند جذب روحانیون مستقر از اول لغایت ۱۸ مهر خواهد بود.

حجت‌الاسلام صادق‌زاده ابراز داشت: متقاضیان می‌توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام، در مرکز استان به اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، واقع در میدان امام خمینی(ره) مراجعه حضوری، یا با شماره تلفن  ۰۷۷۳۳۵۶۲۵۳۶ تماس بگیرند و در شهرستان‌ها به ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان مراجعه کنند.

کارشناس ساماندهی امور مبلغین و ائمه جماعات اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر اظهار کرد: روحانیون علاقه‌مند به همکاری پس از پذیرش، در قالب امام روستا، پایگاه‌های فرهنگی و اجتماعی و مناطق هدف بنیاد علوی به فعالیت خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه امروزه امامان روستاهای استان بوشهر در سنگر تبلیغ، مجاهدانه در حل مسائل مردم پیشگام و پای کار هستند، اضافه کرد: امور روحانیون اداره کل با تکمیل اطلس تبلیغی و مناطق دارای اولویت‌بندی، اقدام به شناسایی مبلغین کرده و با توجه به شاخص‌های جذب و گزینش کمیته استانی، اقدام به استقرار روحانیون مستقر می‌کند.

گفتنی است، در استان بوشهر هم اکنون ۱۰۰ مبلغ به عنوان روحانی مستقر در حال ارائه فعالیت‌های فرهنگی – اجتماعی و خدمت‌رسانی به جامعه هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha