جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام نوروز پور قزوین

 حوزه / مدیر کل بقاع و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور از کمک به ۲ میلیون خانواده در ۱۴ مرحله رزمایش مواسات خبر داد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام نوروز پور، ظهر امروز در رزمایش مومنانه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین که در محوطه آستان مقدس امام زاده حسین (ع) برگزار شد، گفت: در شرایط سختی و رنج، تمام مردم ایران همچون دوران هشت سال دفاع مقدس کنار هم قرار گرفتند و با هم بودن و اتحاد و انسجام را به نمایش گذاشتند.

مدیر کل بقاع و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور خاطرنشان کرد: رزمایش کمک های مومنانه از جلوه های ایثار، گذشت، ملت ایران در عرصه مبارزه با بیماری کرونا بود و دنیا را مبهوت کرد.

وی با تقدیر از همدلی و همراهی مردم ایران در لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در رابطه با مواسات مؤمنانه، بیان کرد: در موضوع کرونا و در برگزاری رزمایش های همدلی و کمک مؤمنانه فرهنگ مردم ایران به هیچ عنوان قابل مقایسه با سایر مردم جهان نبود.

حجت الاسلام نوروز پور تصریح کرد: در رزمایش مواسات همدلی و کمک مؤمنانه مردم خوش درخشیدند که این مسئله  برگرفته از باورهای دینی و اعتقادی است.

مدیر کل بقاع و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور بیان کرد: مردم ولایتمدار ایران نشان دادند که از اعتقاد راسخ، وحدت و نوع‌دوستی برخوردارند و با پیروی از سیره اهل بیت (ع) لحظه‌ای دست از اهداف و آرمان‌های معنوی و انقلابی خود بر نمی‌دارند.

حجت الاسلام نوروز پور همچنین با تقدیر از تلاشهای مدافعان سلامت، تصریح کرد: مدافعان سلامت حماسه ای ماندگار آفریدند و فداکاری آنان در تاریخ جاویدان خواهد شد.

وی ادامه داد: بیش از دو میلیون خانواده در ۱۴ مرحله رزمایش از ابتدای شیوع کرونا تاکنون تحت پوشش رزمایش مواسات و همدلی وقف بوده اند و این امر در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری جهت حمایت از آسیب دیدگان کرونایی بوده است.

حجت الاسلام نوروز پور اظهار کرد: سازمان اوقاف در حوزه وقف سه وظیفه مهم دارد که شامل حفظ وقف، بهره وری و اجرای امینانه نیت واقف است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha