شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام رضوانی

حوزه / امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: امروز سپاه پاسداران به درختی تنومند برای پاسداری از ارزش‌های اسلام و انقلاب، توسعه و آبادانی ایران و تامین امنیت، رفاه و آسایش مردم تبدیل شده است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی، صبح امروز در نشستی با فرمانده سپاه استان قزوین گفت: وجود سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که از جنش مردم و برای مردم است، نعمتی گرانبها برای ملت ایران محسوب می‌شود .

وی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران بعداز جنگ تحمیلی و با تجربه های گرانبهایی که به دست آورده بود علاوه بر توانمند شدن در عرصه رزمی و دفاعی براساس مسئولیتی که در قبال ملت ایران و این سرزمین مقدس داشت، پا به عرصه سازندگی و محرومیت زدایی گذاشت و از همان روزهای پایانی جنگ دست به کار شد و ماموریت خود را در عرصه جدید آغاز کرد.

 وی ادامه داد: این هدیه مولود انقلاب اسلامی با اخلاص، تعهد، دلسوزی در سایه مکتب اسلام، ولایت و امامت هر روز قدرتمندتر، مقتدرتر و توانمندتر می‌شود و به افتخاری نه تنها برای ایرانیان بلکه برای همه ملت‌های مظلوم دنیا تبدیل شده است.

وی اظهار کرد: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به درختی تنومند برای پاسداری از ارزش‌های اسلام و انقلاب، توسعه و آبادانی ایران و تامین رفاه و آسایش ملت ایران تبدیل شده و در این راه بسیار خوب می درخشد و روز به روز بر موفقیت هایش اضافه می‌گردد.

سردار رفیعی آتانی نیز بیان کرد: سپاه پاسداران علاوه بر این، در اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی نیز نقش موثری در غربالگری بیماران مبتلا به کووید ۱۹ داشته و توانسته با استفاده از ظرفیت نیروی انسانی خود به موقع مبتلایان به کرونا را شناسایی نماید.

 وی ادامه داد: فعالیت های سپاه در بحران کرونا به این موارد ختم نمی‌شود و این نهاد انقلابی در راستای شعار خود که مردمی و در کنار مردم بودن است، از قشر بی بضاعتی که در این بحران دچار خسارت و آسیب فراوانی شده و معیشت آنها تحت تاثیر قرار گرفته غافل نمانده، با طراحی چند مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه به یاری آنها شتافته و توانست بخشی از مشکلات آنها را برطرف کند.

 وی اظهار کرد: سپاه با جمع آوری و توزیع کمک‌های مومنانه به نیازمندان نیز همچون همیشه خدمت رسانی به مردم و صاحبان اصلی انقلاب را از یاد نبرده است؛ کمک‌هایی که علاوه بر دلگرمی مردم به فرزندان سپاهی و بسیجی خود برنامه‌های  شوم‌ دشمنان را درتخریب چهره این نهاد انقلابی مردمی را نقش بر آب کرده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha